vandaag 2cm baard verwijderd

ziet er goed uit
had ik mischien ook moeten doen. ben naar een barbier geweest maar die maken het toch altijd net wat korter dan je zou willen

welke youtube video had je gebruikt?
 

Pim

Baard
mooi resultaat Jeroen. De missie is gelukt. Vind het wel tricky met zo'n tondeuse, maar zoals je zegt het is soms een groter risico om naar een barbier te gaan.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Best wel een mooi vol resultaat inderdaad (Y)

Bij mij is er zo ook al een paar keer een paar cm af gegaan en dat is vermoedelijk binnenkort ook weer het geval.

Snor ben ik nog niet 100% uit al valt het me steeds minder moeilijk om ze te tollereren :p
 

JeroenP

Volle Baard
Best wel een mooi vol resultaat inderdaad (Y)

Bij mij is er zo ook al een paar keer een paar cm af gegaan en dat is vermoedelijk binnenkort ook weer het geval.

Snor ben ik nog niet 100% uit al valt het me steeds minder moeilijk om ze te tollereren :p
ik heb een haat/liefde verhouding met mijn snor. Ik word op een gegeven moment helemaal gek van die haren in mijn mond. Op dit moment is hij helemaal onderdeel van mijn baard. Met andere woorden, hij valt niet op...
 

GlennBG

Volle Baard
Ziet er goed uit man!
Spannende bezigheid lijkt mij maar met beleid en een vaste hand kom je een eind zie ik...
Gelukkig is het goed afgelopen maar blijft Russisch roulette in mijn ogen. Beard on! :)>
 

JeroenP

Volle Baard
Ik heb het met een schaar geprobeerd maar ik vind op dit moment de tondeuse makkelijker. Maar we gaan rustig aan door met oefenen....
 

JeroenP

Volle Baard
Dat is een mooie baard.......mooie volle baard

Ik krijg jammer geen volume in die van mij.
Volgens mij hebben wij aardig dezelfde baardgroei. Ik wilde altijd zoveel mogelijk lengte in mijn baard waardoor het onderste gedeelte niet mooi opvulde en doordat alle haren niet hetzelfde tempo groeien miste ik ook die vulling.
Nu heb ik alles onderop mooi bijgewerkt en nu lijkt mijn baard echt vol. Dus ja ik heb wat lengte opgeofferd maar hij lijkt nu wel veel voller en mooier.

PS ik laat mijn baard groeien vanaf bovenkant adamsappel.
 

Zwollenaar

Zware baard
Toen ik de titel las schrok ik en dacht dat je je baard van 2 cm compleet had afgeschoren,
Gelukkig alleen bijgewerkt. Het ziet er nu goed uit(Y)
 
Banner image
Top