Vanaf welke lengte kun je Een model in je baard maken?

CaptainJack

Stoppelbaard
ik heb heb al 5 jaar een baardje dat ik iedere keer terugtrim tot 4 mm omdat na 2 weken de haren alle kanten opspringen. Een paar weken terug heb ik besloten om toch maar eens een échte baard te laten staan. Na een beetje online speurwerk erachter gekomen dat baardolie echt onmisbaar is dus dat eerst maar aangeschaft. Een borstel met everzwijnhaar zat al bij mijn baardtrimmer.

Kan iemand, bij benadering, aangeven hoe lang het duurt of hoe lang je baard moet zijn voordat je een beetje model in je baard kunt krijgen?

Ik zou graag een wat ronder model willen. Gelukkig ga ik volgende week 3 weken op vakantie dus dan kan ik de boel welig laten tieren :) . Alvast bedankt voor het meedenken.
 

Texman

Koning Baard
Ha @CaptainJack ,
Je moet echt wel denken aan 3 maanden.
Deze tijd heb je nodig om je baard volledig uit te laten groeien.
Je moet je ook bedenken dat de barbier wat lengte nodig heeft om een mooi model in je baard te knippen.
Hou ons maar op de hoogte van je vorderingen.
Succes Texman :)>
 

RCM

Baardaap
Welcome on board Captain ;)... Goed idee om je baard eens lekker zijn gang te laten gaan. Maar goed dat je geen rechercheur bent geworden, want je 'online speurwerk' is wel heeeeeel erg slecht :D. Als je goed en genoeg gelezen zou hebben op dit forum, dan had je kunnen weten dat het antwoord zou zijn om minimaal ca. 4 maanden te wachten, en dan vervolgens eens een richting te gaan bepalen. Het advies van Texman zou ik zeker opvolgen. succes en een fijne vakantie gewenst.. (Y)
 

Ardjan

Baardaap
Maar goed dat je geen rechercheur bent geworden, want je 'online speurwerk' is wel heeeeeel erg slecht :D. Als je goed en genoeg gelezen zou hebben op dit forum, dan had je kunnen weten dat het antwoord zou zijn om minimaal ca. 4 maanden te wachten, en dan vervolgens eens een richting te gaan bepalen.
Haha @RCM, niet zo streng:oops:; dat kan de rechercheur niet trekken.:D:eek::p

@CaptainJack, Ik zou voorlopig lekker laten groeien; en wat @RCM net al aangaf (Y); spit het forum uit; hierover is genoeg te vinden! :)
 

dijkie

Zware baard
Welkom en ook ik zeg 4 maanden de groei er in houden, en dan eens kijken of de barbier er wat moois van kan maken.
 
Banner image
Top