Upsalots baardpoging

Texman

Koning Baard
Laat het gewoon zijn gang gaan. Als je baard nog wat langer is dan kan je het makkelijker in model brengen en vind je het misschien wel mooi i.p.v. storend.
Een baard met mooie slagen erin is echt gaaf :).
 

Upsalot

Baard
Ik heb mijn baard een beetje getrimd. Het was ergens wel ups a lot. Het is misschien wel beter zo omdat mijn wangen dun blijven. Het is misschien een beetje te kort in de nek/keel. Daar was mijn trimmer erg gretig. Ik ben wel blij dat mijn snor een stuk korter is. Ik werd gek van dat de haren in mijn mond zaten.
 

Bijlagen

  • 99FFE129-8C6C-4B44-8214-686CC1780FF7.jpeg
    99FFE129-8C6C-4B44-8214-686CC1780FF7.jpeg
    848,7 KB · Weergaven: 94

Texman

Koning Baard
Ik vind dat het heel goed gedaan hebt, je baard komt mooi tot zijn recht (Y)(Y)(Y).
Probeer de volgende keer de hals lijn wat lager te houden;).
 

Upsalot

Baard
En daar zijn we weer‍♀️ Ik blijf een hobbyist. Vind het maar al te fijn om zelf wat aan te klooien. We hebben weer een beetje staan. Ik denk dat ik weer naar de lengte wil als de laatste foto. Voor langer is mijn baard niet gemaakt. En dacht ik maak mijn hoofdhaar wat korter misschien lijkt mijn baard wat voller dan. En werkt het?
 

Bijlagen

  • E6D8077B-02ED-475E-9CFE-7AC5E6F13428.jpeg
    E6D8077B-02ED-475E-9CFE-7AC5E6F13428.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 72

Upsalot

Baard
Jeetje, wat heb ik moeite om mijn baard weer te laten groeien. Telkens maak ik het weer te kort. Weer aan te leren om regelmatig te posten. Want toen zat ik er niet met mijn fikken aan. Tuurlijk er naast genoeg dingen aan mijn hoofd, wat de discipline ook niet ten goede doet.

Heb het nu weer drie a vier weken staan en nu weer even doorbijten. Zoek alleen een geurloze baardolie op natuurlijke basis. Iemand een idee?
 

Texman

Koning Baard
Ga baardolie van Honest Amish gebruiken deze ruikt alleen licht naar de natuurlijke ingrediënten en is erg goed spul.
Je kan deze kopen bij Amazon.nl
 

RBBP

Baard

Upsalot

Baard
Bedankt voor de tips jongens. Ik ga zo even kijken.

En RBBP het posten van zo nu en dan een vooruitgang fotootje en positieve commentaar doen zeker wonderen om het zeker uit te stellen om het niet te scheren.
 

RBBP

Baard
Mee eens hoor.
Ik snap niet waar die onzekerheid bij de beginnende baardgroeiers vandaan komt , maar het komt wel meer dan regelmatig voor.

Zelf ook last van de eerste weken, nu ik de meeste negatieve reacties al wel gehoord heb is die onzekerheid ook weg.

Trust the process
 

Upsalot

Baard
Zo even een update. Na mijn laatste bericht ging ik zelf weer hobbieen wat natuurlijk weer fout ging. En nu zijn we we weer hier. Ik moet bekennen dat ik het aan de zijkanten beetje getrimd heb. Mijn excuse is dat ik een belangrijke afspraak had waar ik wel een beetje fatsoenlijk voor de dag moest komen. En nu moet ik echt leren om met mijn klauwen af te blijven van de tondeuse. RBBP de baardolie is top. Heb nu ook eindelijk na een x aantal weken mijn natuurlijke baardshampoo binnen. Helemaal blij weer. En iedereen een goed 2022. Het mag nog net.
 

Bijlagen

  • 02557011-61D6-4731-BF73-576B2A5C91B8.jpeg
    02557011-61D6-4731-BF73-576B2A5C91B8.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 35

Giant

Zware baard
Ziet er goed uit.
Ik snap goed dat je je baard soms wat wilt bijwerken. Zeker voor een belangrijke afspraak.
Maar toch proberen van de trimmer af te blijven.
 
Banner image
Top