Update na barbier flater.

Ardjan

Baardaap
O, knap balen @JanWillem! 'k Begrijp het; daar wordt je niet vrolijk van! :(
Maar op de foto's zie je baard er echt weer op en top uit! Complimenten hoe je het nu zelf doet!
Het verleden achter je laten; en nu maar weer vooruitkijken; in de spiegel => naar een mooie baard! :)>
Succes kerel; en top dat je, ondanks de frustratie, hebt doorgezet! (Y)
 

Texman

Koning Baard
De spiegels kunnen uitklappen. Als je het linker en rechter deurtje open zet en de hoofd er tussen plaatst dan kan je heel goed de zijkanten van je baard zien.
Achter de deurtjes zit kastruimte en onder de deurtjes zitten laatjes met nog meer bergruimte.
 

Yainderidoo

Zware baard
De spiegels kunnen uitklappen. Als je het linker en rechter deurtje open zet en de hoofd er tussen plaatst dan kan je heel goed de zijkanten van je baard zien.
Achter de deurtjes zit kastruimte en onder de deurtjes zitten laatjes met nog meer bergruimte.
Bedankt Willem. Mmmmm....misschien toch wel de moeite waard. Die er nu bij ons hangt is echter ook een mooi exemplaar. Ik denk niet dat ik mijn vrouw zo maar heb overtuigd om een nieuw kastje te kopen. Ik weet het.....ik kan het zo opzoeken waarschijnlijk....maar wat kost zo'n kastje? Staat deze info ook maar in het forum.
 

Boudi

Baard
Texman....ik neem aan dat je die spiegeltjes apart open kunt klappen?


@JanWillem Leeuwarden? Je zou deze eens kunnen proberen: https://barbershopstaysharp.salonized.com/ Ik en nog een forumlid zijn daar geweest en naar volle tevredenheid. Hier geld natuurlijk ook dat dit MIJN ervaring is!

En die andere... dat ben ik ;):)
Ik kan het je zeker ook aanraden, maar aan de andere kant... het lukt je zelf ook erg goed en kan me voorstellen dat je het risico op weer een misser eerst liever in eigen hand wilt houden (Y)
 

JanWillem

Baard
En die andere... dat ben ik ;):)
Ik kan het je zeker ook aanraden, maar aan de andere kant... het lukt je zelf ook erg goed en kan me voorstellen dat je het risico op weer een misser eerst liever in eigen hand wilt houden (Y)

Hoi Boudi,
Ik had deze zelf ook al opgezocht in Lwd, wilde er ook heen gaan maar het zelf onderhouden beviel mij eigenlijk ook wel.
Als het zo te doen blijft vindt ik het Okay, mocht de wanhoop toe slaan dan zal deze barbier zeker mijn keuze zijn.
Maar iig bedankt.
Jij komt toch ook uit Lwd.
[DOUBLEPOST=1547640000][/DOUBLEPOST]
@JanWillem mooie baard, balen van de behandeling bij de barbier.
Idd, maar gelukkig wordt het langzaam aan weer een baard.
[DOUBLEPOST=1547640159][/DOUBLEPOST]
Net daarom heb ik schrik om naar een barbier te gaan. Ik ben bang dat men baard niet meer zal zijn zoals ik die wil.

Je baard nu is netjes
Idd, schrik dit er dan wel even in.
Denk ook wel mocht ik weer naar een barbier gaan de gedachte “ als het maar goed komt” konstant door het hoofd zal spelen.
[DOUBLEPOST=1547640251][/DOUBLEPOST]
Gelukkig is het allemaal toch goed gekomen @JanWillem
En ik zie dat je prima in staat ben om je baard te onderhouden ziet er pima uit.
Ik zou het niet kunnen (Y)
Thanks, ik durfde het eerst ook niet aan.
Best eng om de trimmer ter hand te nemen, maar al doende leert men.
[DOUBLEPOST=1547640321][/DOUBLEPOST]
Hahaha :D(Y)
Maar blijft op eigen risico hoor ;)
Uiteraard, maar mocht het fout gaan zijn we geen vrienden meer natuurlijk.
[DOUBLEPOST=1547640359][/DOUBLEPOST]Whahaha, top idee
[DOUBLEPOST=1547640738][/DOUBLEPOST]
Netjes! Doe je prima je baard bijhouden(Y)
Mag ik vragen welke trimmer je hiervoor gebruikt? Ik ben namelijk ook van plan het zelf bij te houden
Hoi,
Ik heb de Remington model MB4045 aangeschaft.
Vindt het een prima apparaat.
Twee verschillende grote opzetbare trim hulpstukken kan tot max. 3,5 cm.
En heeft een kleine trimmer uitklapbaar aan de achterkant waarmee je gemakkelijk de snor kunt bij werken.
Niet te veel lawaai en ligt lekker in de hand.
 
Banner image
Top