Update baardreis

Ryan

Stoppelbaard
We zijn even onderweg en het begint ergens op te lijken haha. Heb alleen een vraag hoe ik het best de snor kan uitdunnen en trimmen. Ook groeit het deel van de hals zoveel sneller als op mijn gezicht. Ik besloot dat te trimmen maar op een veelste korte stand. Ben ermee gestopt maar nu heb ik wel een hap. Groeit dit nog terug? Ps je ziet het nauwelijks omdat het aan de onderkant zit. Zie fotos.
 

Bijlagen

  • 20191023_012921.jpg
    2,9 MB · Weergaven: 67
  • 20191023_012919.jpg
    3,2 MB · Weergaven: 62
  • 20191023_012915.jpg
    3 MB · Weergaven: 49
  • 20191023_012916.jpg
    3,6 MB · Weergaven: 42

Texman

Koning Baard
Je baard en je baardgroei zijn prima en het resultaat tot nu toe is mooi.(Y)(Y)(Y)
Wat je snor aangaat deze hoef je niet uit te dunnen. Als de haren die over je lip groeien je gaan hinderen dan kan je deze tot vlak boven je lip met een schaartje inkorten. Als je een grote snor wil laten groeien kam dan de haren vanuit het midden naar de zijkanten van je mond en gebruik evt. snorrewax om het in model te houden.
Die hap uit je baard in je hals valt nauwelijks op en met een paar weken zie je niets meer van.
Probeer je baard zoveel mogelijk te laten groeien (niet trimmen dus). Dit is in het begin moeilijk omdat het er wat slordig uitziet maar als het eenmaal flink is uitgegroeid kan je er een model naar wens in laten zetten en dan ziet het er fantastisch uit.
Succes en hou ons op de hoogte :)>
 
Banner image
Top