Uitstekende haren

Beardmania

Stoppelbaard
Hoi allemaal!

ik ben eind november op een backpackreis gegaan en toen teruggekomen 2 maand later met een baard en die laten staan.
Ik vind het heel leuk en mijn vriendin, heel belangrijk, vind het ook tof. Eigenlijk verder vind iedereen hem te lang of krijg je de opmerkingen of ik aan het radicaliseren ben. Vrienden vinden het of wel vet/stoer of moeten er aan wennen. Zelf ben ik best wel beinvloedbaar (ik wil er gewoon goed uit zien) en is het niet leuk horen dat mensen (ouders, familie) het lelijk vinden etc. Mijn vriendin houdt mij er gelukkig van om hem er af te halen.


Nu vind ik hem top verzorg ik hem met conditioner van mijn vriendin en haar haarolie. Met mijn houten kam probeer ik de haren wel in bedwang te houden maar het wil niet. Toen ik van de barbier weerkwam zat het goed, maar aantal dagen later komen de haren er al weer doorheen en staat het alle kanten op, juist dat vind ik niet mooi.

Hoe is dit op te lossen? Ik ben een student dus ik zoek een goedkope oplossing.
 

Beardmania

Stoppelbaard
Heb je enig idee of dit ook in de winkels te koop is? Ben al langs etos kruidvat geweest maar daar ligt alleen andere murrays producten.

Gebruik je dit trouwens zelf na tevredenheid?
 

Weeble

Volle Baard
Ik ben ze nog niet in de winkel tegengekomen. En ja, ik ben er tevreden mee.
Soms gebruik ik het puur, maar ik verwerk het ook in mijn eigen balmbrouwsel.(Y)
 

Beardmania

Stoppelbaard
Ik ben ze nog niet in de winkel tegengekomen. En ja, ik ben er tevreden mee.
Soms gebruik ik het puur, maar ik verwerk het ook in mijn eigen balmbrouwsel.(Y)

Oke, nee ik zie andere producten van murrays in de winkel is niet echt voor de baard denk ik. Misschien dan maar twee potjes bestellen bij bol.com, 1 kost 8 euro met verzendkosten en 2 kosten 11. Maar zoek nog heel eventjes door. Dank iig, hoop dat dit zorgt voor een stop van wilde haren
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom.

Wilde haren = balsem of wax

Beetje zoeken op dit forum en je vindt tientallen reviews en andere tips ;)
 

Beardmania

Stoppelbaard
Ik ben ze nog niet in de winkel tegengekomen. En ja, ik ben er tevreden mee.
Soms gebruik ik het puur, maar ik verwerk het ook in mijn eigen balmbrouwsel.(Y)

Zo nou ik heb een potje in huis gekregen en ging net eens even voelen maar het is vrij hard.
Heb wat op mn hand gedaan en gewerven tot ze warm werden om het enigzins smeerbaar te maken maar ik heb geen idee of ik het goed doe..

Wat is jouw rondje dat je maakt 's morgens?

Ik heb conditioner van mijn vriendin, haarolie (die hier op het forum stond goedkope van de kruidvat) en dan deze beeswax nu. Gewoon in die volgorde smorgens aanbrengen en de wax dan op handdoekdroog haar?

Merk als ik het er nu op smeer niet super veel verschil of ik ben veeeels te zuinig met de beeswax. En is het opbrengen op de buitenkant of echt zoals olie er helemaal inwrijven tot aan de haarworters?

Ik zal zo proberen foto's te uploaden van mijn baard!

2q86cnn.jpg

34q34g5.jpg

2b1o5h.jpg

ot2nhu.jpg

spyhyv.jpg

9ieeli.jpg
 
Laatst bewerkt:

Weeble

Volle Baard
Elke dag conditioner is te veel. Hoogstends 2x per week je baard wassen is prima.
Daarna doe ik er een wax in. Olie doe ik alleen s'avonds.

Kijk ook eens naar onderstaand filmpje over hoe je balsem in je baard verwerkt (werkt ook met (bees)wax)


Puik baardje heb je al, beard on!:)>
 
ik koop persoonlijk alle producten op mijnbaard.nl

heb nou baarzeep slick wat de baard goed verzorgt en zachter aanvoelt ( dus hoef ik niet meer de conditioner van me vriendin te lenen haha . plus heb ik de baarolie woody en de baard balm woodland van mr bear family een houte kam en een zachte mini borstel . al met al te vreden en prijs vind ik me valle
 
Banner image
Top