Twijfels

Mrmtty20

Stoppelbaard
20220317_173323.jpg 20220317_173304.jpg

Dag mannen,

Ik twijfel om mijn baard nu te laten staan of af te scheren. Ik ben nu 30 en wil eigenlijk wel een baard maar ik denk dat ik niet gezegend ben een goede baard.
Ik weet dat je een maand of 3 a 4 moet wachten om het echt te zien maar nu begin ik toch even zelf te twijfelen.
Dit is het resultaat van een dag of 10 niet scheren.
Wat denken jullie?
 

Bijlagen

  • 20220317_164643.jpg
    20220317_164643.jpg
    877,9 KB · Weergaven: 93
  • 20220317_164638.jpg
    20220317_164638.jpg
    888,2 KB · Weergaven: 89
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Dag mannen,

Ik twijfel om mijn baard nu te laten staan of af te scheren. Ik ben nu 30 en wil eigenlijk wel een baard maar ik denk dat ik niet gezegend ben een goede baard.
Ik weet dat je een maand of 3 a 4 moet wachten om het echt te zien maar nu begin ik toch even zelf te twijfelen.
Dit is het resultaat van een dag of 10 niet scheren.
Wat denken jullie?

Bekijk bijlage 21497 Bekijk bijlage 21496
Ha @Mrmtty20 ,
Welkom op ons leuke forum :).
Je kan nog weinig zeggen van 10 dagen niet scheren. Ik zie wel het begin van baardgroei maar dat is nog niet overal te zien.
Ik vind het ook veel te vroeg om nu al een conclusie te trekken want je kan pas na een maand of 3 zien of je voldoende baardgroei hebt.
Het laten staan van een baard is een zaak van geduld en doorzettingsvermogen.
Dus ga door met groeien en wacht af wat er gebeurt.
Hou ons op de hoogte zodat we je kunnen adviseren.
Groet Texman :)>
 

Fox

Zware baard
Bekijk bijlage 21498 Bekijk bijlage 21499

Dag mannen,

Ik twijfel om mijn baard nu te laten staan of af te scheren. Ik ben nu 30 en wil eigenlijk wel een baard maar ik denk dat ik niet gezegend ben een goede baard.
Ik weet dat je een maand of 3 a 4 moet wachten om het echt te zien maar nu begin ik toch even zelf te twijfelen.
Dit is het resultaat van een dag of 10 niet scheren.
Wat denken jullie?
Je kan altijd een 4 tal maanden je baard laten staan,en zien wat het resultaat is
Dan kan je nog beslissen wat je gaat doen
Grt Silver Fox
 

Boof72

Volle Baard
Een baard laten groeien is een kwestie van geduld hebben.
Aller eerst zou ik als ik jou was de spiegel van de muur halen en 4 maanden in de kast zetten.
Dat scheelt al heel veel twijfel :D
 
M

McSol

Guest
Een baard laten groeien is een kwestie van geduld hebben.
Aller eerst zou ik als ik jou was de spiegel van de muur halen en 4 maanden in de kast zetten.
Dat scheelt al heel veel twijfel :D
En de scheerspullen achter slot en grendel... snoeien doet groeien gaat hier niet op hoor!!
 

Mrmtty20

Stoppelbaard
Even een update na iets meer dan 2 weken niet scheren.
Ik heb echter nog steeds maar een paar haartjes op de kaken.

Ook heb ik volgene week 2 belangrijke meetings gepland staan, en weet toch niet goed wat ik moet doen met de beginnende baard. Ze steken nog redelijk ver uit ipv om te plooien.
 

Bijlagen

  • 20220325_161055.jpg
    20220325_161055.jpg
    828,9 KB · Weergaven: 54
  • 20220325_161010.jpg
    20220325_161010.jpg
    986 KB · Weergaven: 54
  • 20220325_161003.jpg
    20220325_161003.jpg
    860,4 KB · Weergaven: 53

Texman

Koning Baard
Even een update na iets meer dan 2 weken niet scheren.
Ik heb echter nog steeds maar een paar haartjes op de kaken.

Ook heb ik volgene week 2 belangrijke meetings gepland staan, en weet toch niet goed wat ik moet doen met de beginnende baard. Ze steken nog redelijk ver uit ipv om te plooien.
Als ik zo je foto's bekijk en je leeftijd in acht neem denk ik dat het geen volle baard wordt :(
Waar je wel aan kan denken is een goatee dat staat je ook goed (Y).
Wat de meetings betreft zou je je hals en je wangen op moeten schonen dan ziet het er netter uit.
En een beginnende goatee mag gewoon gezien worden.
Zie je foto waarop ik het e.e.a. heb aangegeven.
Succes Texman :)>
20220325_161010.jpg
 

Macx

Baardaap
Als ik zo je foto's bekijk en je leeftijd in acht neem denk ik dat het geen volle baard wordt :(
Waar je wel aan kan denken is een goatee dat staat je ook goed (Y).
Wat de meetings betreft zou je je hals en je wangen op moeten schonen dan ziet het er netter uit.
En een beginnende goatee mag gewoon gezien worden.
Zie je foto waarop ik het e.e.a. heb aangegeven.
Succes Texman :)>
Bekijk bijlage 21582
Vind ik een heel goed advies Texman, mooie oplossing voor Mrmtty20, zoals je het hebt aangegeven zou het er netjes uit zien.
 

Mrmtty20

Stoppelbaard
Als ik zo je foto's bekijk en je leeftijd in acht neem denk ik dat het geen volle baard wordt :(
Waar je wel aan kan denken is een goatee dat staat je ook goed (Y).
Wat de meetings betreft zou je je hals en je wangen op moeten schonen dan ziet het er netter uit.
En een beginnende goatee mag gewoon gezien worden.
Zie je foto waarop ik het e.e.a. heb aangegeven.
Succes Texman :)>
Bekijk bijlage 21582

Thx! Morgen probeer ik het al eens, ben benieuwd wat ik er zelf van ga vinden.
[DOUBLEPOST=1648236172][/DOUBLEPOST]
Als ik zo je foto's bekijk en je leeftijd in acht neem denk ik dat het geen volle baard wordt :(
Waar je wel aan kan denken is een goatee dat staat je ook goed (Y).
Wat de meetings betreft zou je je hals en je wangen op moeten schonen dan ziet het er netter uit.
En een beginnende goatee mag gewoon gezien worden.
Zie je foto waarop ik het e.e.a. heb aangegeven.
Succes Texman :)>
Bekijk bijlage 21582

Thx! Morgen probeer ik het al eens, ben benieuwd wat ik er zelf van ga vinden.
 

tijn

Zware baard
Wat een wikze woorden van Texman toch weer he. Idd een goatee is prima te doen. Je kan ook denken ik ga het toch proberen die baard ( wat waarschijnlijk nog wel even duurt) en dan zou ik alleen mn halslijn wat bij werken. Een baard laten groeien kost nou eenmaal ONWIJS veel geduld.
Hou ons maar op de hoogte en sucses met je belangrijke meetings want er zijn belangrijkere dingen dan een baard. Toch???? Hahaha
 

Mrmtty20

Stoppelbaard
Geprobeerd en ik vind het wel netter zo (lijkt voller in het echt dan een close up foto blijkbaar)! Misschien laat ik hem echt wel staan voor op de meeting. :)
Mijn vrouw doet me wel twijfelen of ik mijn snor niet zou afdoen, maar dan blijft er wel erg weinig over denk ik?
 

Bijlagen

  • 20220326_181930.jpg
    20220326_181930.jpg
    1 MB · Weergaven: 65
  • 20220326_181859.jpg
    20220326_181859.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 65

Texman

Koning Baard
Geprobeerd en ik vind het wel netter zo (lijkt voller in het echt dan een close up foto blijkbaar)! Misschien laat ik hem echt wel staan voor op de meeting. :)
Mijn vrouw doet me wel twijfelen of ik mijn snor niet zou afdoen, maar dan blijft er wel erg weinig over denk ik?
Ik vind het prima zo, goed gedaan (Y)(Y)(Y).
Je snor moet je juist niet afscheren want dat is een onderdeel van een goatee.
En wat de meeting aangaat denk ik dat het heel goed zo kan.
Daarnaast als je echt verder wil met een goatee zullen ze er aan moeten wennen.
In ieder geval succes.:)
 

Fox

Zware baard
Geprobeerd en ik vind het wel netter zo (lijkt voller in het echt dan een close up foto blijkbaar)! Misschien laat ik hem echt wel staan voor op de meeting. :)
Mijn vrouw doet me wel twijfelen of ik mijn snor niet zou afdoen, maar dan blijft er wel erg weinig over denk ik?
Staat je goed,zou zekers de snor niet afdoen
[DOUBLEPOST=1648320836][/DOUBLEPOST]
Geprobeerd en ik vind het wel netter zo (lijkt voller in het echt dan een close up foto blijkbaar)! Misschien laat ik hem echt wel staan voor op de meeting. :)
Mijn vrouw doet me wel twijfelen of ik mijn snor niet zou afdoen, maar dan blijft er wel erg weinig over denk ik?
Staat je goed,zou zekers de snor niet afdoen
 
Banner image
Top