Twijfels

reptilfreak1985

Stoppelbaard
Ik heb er eens over nagedacht. De snor irriteerde mij als ik drink, was altijd nat, mijn bakkenbaarden zijn niet echt mooi en de ondichtheid op Mn wangen stoorde mij. Met andere woorden, ik heb Mn baard getrimd tot de lengte van een weekje ongeveer.

Persoonlijk denk ik dat met mijn type van baard dat korter beter staat. Nu valt het achterblijven van Mn wangen niet op, en ik voel mij er ook wel iets beter bij. Alhoewel ik het jammer vind dat ik niet gezegend ben met een mooie volle baard. Maar wie weet over een aantal jaar groeit alles dichter.

In elk geval vind ik dit een prachtig forum met geweldige, steunende forumleden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Joramvs

Baard
Probeer gewoon een jaartje je baard zo bij te houden met de trimmer.
Heb je het gevoel dat de (stoppel) baard voller / dichter begroeid raakt kan je altijd nog een poging wagen.

Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt.

PS. die natte snor kan voorkomen worden door alleen maar uit de fles te drinken;) :D
 

RCM

Baardaap
Oei, jammer man! Wie weet over een tijdje weer eens proberen. Dank dat je ons hiervan op de hoogte hebt gebracht! (Y)
 

Gunter

Baard
Uiteindelijk gaat het er alleen om wat je zelf het fijnste of het mooiste vindt. Zo te lezen heb je dus de juiste keuze gemaakt. En een korte baard is ook nog gewoon een baard! :)
 

Yoeri

Baard
Ik heb ook heel lang een 6 milimeter baardje gehad voordat ik hem echt liet groeien.zoals nu.
 

Texman

Koning Baard
Ik sluit mij aan bij wat de anderen al tegen je gezegd hebben.:)
Een kort getrimde baard is ook prima (Y), zeker als jij je daar beter bij voelt.
Je mag daar ook best een strakke vorm (strakke lijnen) in aanbrengen dan staat het heel cool:cool: en erg verzorgd.
Als je je hals en wangen schoon houd dan accentueer je de rest van je baard(valt meer op).
Als je dat moeilijk vind kan een goeie barbier je hier bij helpen.
Blijf gewoon het forum volgen en kijk of je wat hebt aan de ervaringen van de andere leden.
Probeer het over een jaartje weer eens je weet maar nooit.
Succes Texman:)>
 
Banner image
Top