Twijfels

reptilfreak1985

Stoppelbaard
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier op het forum en heb sinds begin deze maand besloten om te proberen een baard te laten groeien.

Na wat opzoekwerk heb ik een stijl gevonden die mij wel aanspreekt: namelijk de ducktail met handlebar snor.

Ik heb nu alles ongeveer 2 en een halve week laten groeien, maar merk dat ik precies niet echt het geluk heb om een volle baard te laten groeien. Dus wou ik vragen of ik het beter kon opgeven of wat jullie mening is.

4c8de04e120679c37917961f36653ffc.jpg


7162b498dcc699f92a373fa798082855.jpg


b1e1102b497855c050383b0e5f603e15.jpg


81cc1d1e65fdcb31520dbcc178a6064e.jpg



Is er nog hoop, of is het hopeloos?

Groetjes


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hey. Welkom hier.

Ik denk dat velen dezelfde vraag hebben als jij. Ook ikzelf stelde me die vraag.
Bij de meeste is het een kwestie van geduld hebben, geduld hebben en nog eens geduld hebben.

Dat kan zeker wat worden! Je bent nog geen drie weken ver . Het kan heus een mooie volle baard worden.
Je hebt al flink wat staan op die korte tijd. Hopeloos is het zeker NIET.

Zoiezo moet je het 3 tot 6 maanden de tijd geven om beter te kunnen oordelen. Op sommige plekjes groeien de haartjes nu eenmaal sneller dan de andere.

En zoals ze hier zeggen: "succes met je baardreis! " (Y);)
 

reptilfreak1985

Stoppelbaard
Bedankt voor de reactie.

Ik maakte me wat zorgen omdat de bakkenbaarden niet echt willen groeien en het haar op Mn wangen nogal dun is.

Verder heb ik al baardolie en baardshampoo besteld. Ik doe nu 1x per dag olie erin en kam het dan een beetje. Maar is dit al nodig?

Dit is de look die ik graag ongeveer zou hebben

cb094639907ba0bb47967ec804ac9c6d.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Hallo,
Je hebt zo te zien al een aardige baardgroei.
Maar het is nog veel te vroeg om te kunnen zien of het een mooie volle baard gaat worden.
Net als bij jou het geval is hebben veel mannen een ongelijk matige uitgroeiende baard.
Dit hoeft echter geen probleem te zijn. Het duurt gewoon wat langer voordat je een mooi resultaat hebt.
Ik zou zeggen doorzetten met die baard. Gun je zelf 3 maanden en bekijk dan wat het is geworden.
Succes Texman:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Het potentieel is er zeker.
Gewoon geduld hebben en niet TE snel opgeven. Niet iedereen heeft dezelfde snelheid van groei en niet dezelfde dekking.

Olie kan geen kwaad maar TE veel is zeker niet nodig.

Volhouden en over een aantal maanden weet je meer :)>
 

Ardjan

Baardaap
't Zou allemaal nog wel eens mee kunnen vallen.Geef het de tijd; Tijd maakt alles anders! ;)
Hou vol bro, en welkom op het forum! (Y)

En goed bezig; olie, waxje, lekker smeren, top!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hahaha, welkom op het forum en zullen we over enkele maanden verder praten?
Tot nu toe is het nog geen enkele Baardforum-lid gelukt binnen enige weken een volledige baard te kweken.
 

DNA76

Baard
Valt allemaal nog mee volgens mij! Een maand of 3 geduld en je weet direkt hoe en wat te doen met die baard! Ondertussen hier wat rondhangen op het forum en voor je het weet ligt die ducktail in de vuilbak en loop je rond met een dikke bazenbaard! Erg verslavend dat kinhaar! Je bent gewaarschuwd. Beard on :)> Veel succes alvast !
 

reptilfreak1985

Stoppelbaard
Viola, ongeveer drie weken verder. Dus nu een 5 tal weekjes dat ik Mn baard laat groeien.

Ik vind dat het haar op Mn wangen niet zo goed gaat en de bakkenbaarden ook niet zo.

Hierbij de foto’s.

f5a05a2b0e99d205bd1f39cb45740a9b.jpg


b8106dd1e7de0c5c9fb92b6d7a7bdac4.jpg


94ff0030a7b65e18b8be6be783901fd8.jpg


7e6d6048e28bd54f6e86d65a04b1f411.jpg




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

RCM

Baardaap
Maar goed dat je niet hebt opgegegeven want dit gaat er steeds beter uitzien! Het heeft wat tijd nodig (dat geldt voor iedereen), maar word zeker beloond. Lekker doorgaan zou ik zeggen! :)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
Er is al een duidelijk verschil te zien met de eerste foto's die je geplaatst hebt.(Y)
Dus dat is goed. Ik begrijp dat je de dekking op de wangen wat minder vind en daar heb je gelijk in.
Maar je kunt nu nog niet zeggen dat dat zo blijft. Je hebt de 3 maanden groeien echt nodig om er achter te komen hoe je baard zich ontwikkeld.
Mocht het zo blijven dan zijn er ook baardstijlen die hierbij passen.
Dus gewoon doorgaan zo want je maakt wel vorderingen.:)
Succes Texman :)>
 

Kale666man

Baardaap
Juist positief,en de trimmer is goed voor de kliko.
Het kost nou 1maal een hoop geduld en doorzettingsvermogen.
Dus hup schouders eronder.:mad:
 
  • Like
Reactions: RCM

Ardjan

Baardaap
Gaat goed hoor, maat! Je hebt een forse snor, een harige kin, en een aardig tapijtje op je onderkaak! En die wangen; de tijd zal 't leren! Voorlopig niks aan doen; lekker laten groeien; en kijken wat het wordt! Volhouden dus!
 

Carlstein11

Volle Baard
Hou vol hou vol. die baard komt er echt wel en dan later maar eens kijken welke stijl je het beste bij je past.
 
Banner image
Top