Tweede serieuze baard

beardmasterfrank

Stoppelbaard
Dag, even voorstellen: Frank is de naam, 34 jaren jong en nu met mijn tweede serieuze, volle baard bezig.

In mijn avatar en onder groot mijn vorige baard. Doel huidige baard is minstens deze lengte, afhankelijk van de volheid langer maar zeker niet breder. Gezicht is al breed genoeg. Ben nu sinds 23 november bezig, dus ongeveer anderhalve maand. Resultaat tot dusver ga ik nog posten en dan per maand de progressie. Elke 23e van de maand dus, net zo lang tot mijn baard jarig is en dan gaan we evalueren. Op basis daarvan gaan we misschien voor de tweard of weet ik iets meer over wat mijn terminal length is waar ik tevreden over kan zijn. Tot nu toe is het heerlijk om mijn berenvachtje weer terug te hebben. Kan niet wachten tot ie langer wordt. Alleen zwemmen vereist nog gewenning, verder alleen eigenwijs genoeg zijn omdat niet iedereen in de directe omgeving snapt waarom een baard gaaf is. Die mensen worden dan weer uitgebalanceerd door degenen die het accepteren en degenen die het te gek vinden. Wat je ook doet, praten doen ze toch wel. Beard on!
baard.jpg
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top