Toch maar aangemeld

Stephan

Baard
Zeker nog even volhouden @Marc92! Kijk over een paar maanden weer, het zou zonde zijn als je straks spijt krijgt als je de scheermesjes weer hebt gebruikt:(

Wat @Texman zegt, mocht je het alsnog niks vinden dan kan je altijd je snor en sik laten staan, dat ziet er echt top uit :)>

Beard on!
 

Marc92

Baard
@Texman en @Stephan, Thanks voor de motivatie!

En scheermesjes laat ik wel liggen hoor. Sinds ik ben begonnen met trimmen zou ik ook terug gaan naar trimmen i.p.v. glad:p
Maar ga m'n best doen het te laten groeien
 

Peter1971

Baard
Zeg, Marc92 ...die snor groeit precies naar die kale plekken, en de soulpatch, precies het midden onder je onderlip.. zit haar met potentie.. net als je sik, die kale wangen komen ook door dat je nog jong bent,..."dat wordt in de toekomst echt nog beter" " maar ik denk als je alles laat staan voorlopig.. en je snor is een jaar verder, dat je een hoop kan camoufleren met je snor qua kale plekken, denk aan een low cheakbeard als Eric Bandholz,...zie wat je kan straks., ik zou het zonde vinden als je voor een goatie zou moeten gaan...omdat ik de sik momenteel uit de mode vind.. maar dit alles is persoonlijk en bedoeld als info voor jou.
 

Marc92

Baard
Zeg, Marc92 ...die snor groeit precies naar die kale plekken, en de soulpatch, precies het midden onder je onderlip.. zit haar met potentie.. net als je sik, die kale wangen komen ook door dat je nog jong bent,..."dat wordt in de toekomst echt nog beter" " maar ik denk als je alles laat staan voorlopig.. en je snor is een jaar verder, dat je een hoop kan camoufleren met je snor qua kale plekken, denk aan een low cheakbeard als Eric Bandholz,...zie wat je kan straks., ik zou het zonde vinden als je voor een goatie zou moeten gaan...omdat ik de sik momenteel uit de mode vind.. maar dit alles is persoonlijk en bedoeld als info voor jou.
@Peter1971 of die haartjes met de tijd komen, ik heb er een hard hoofd in... maar het kan zijn dat je gelijk hebt en we blijven positief! Is inderdaad een optie met camoufleren en zeker te overwegen. Zou denk ik ook niet zo snel voor alleen een sik gaan. Maargoed, eerst maar eens volhouden met groeien en daarna de opties bekijken(Y)
 

Peter1971

Baard
zeg Marc92 . . kijk bijvoorbeeld de look van
Rob1986
die heeft soortgelijk begroeide wangen...maar raad jouw een snor en sik aan..maar draagt zelf wel de "volle baard" mensen kijken anders naar zichzelf dan naar anderen. tussen haakjes, dit is zeker niet om
Rob1986

zijn mening te bekritiseren, maar om dingen helder te zien. voor jezelf.
 

Marc92

Baard
zeg Marc92 . . kijk bijvoorbeeld de look van
die heeft soortgelijk begroeide wangen...maar raad jouw een snor en sik aan..maar draagt zelf wel de "volle baard" mensen kijken anders naar zichzelf dan naar anderen. tussen haakjes, dit is zeker niet om

zijn mening te bekritiseren, maar om dingen helder te zien. voor jezelf.

@Peter1971 heb je gelijk in! Al zijn er meer die het zeggen. En allemaal goed bedoeld;)
Uiteindelijk bepaal je zelf welke stijl je kiest en bij je vindt passen. Net als dat je soms extra kritisch op jezelf kan zijn heeft ook iedereen zijn eigen blik/mening. Ook gelijk het leuke en prettige aan dit forum, iedereen geeft zijn eerlijke mening.
 

Texman

Koning Baard
Een beetje kritisch op je zelf zijn kan geen kwaad en is ook goed om te komen tot een stuk goede en op maat gesneden baardverzorging.
Maar overdrijf het niet want dan wordt het een stressfactor of een obsessie.
We hebben allemaal de neiging om te kritisch te zijn zonder dat te waarderen wat we wel hebben en dat is niet goed.
Focus je niet te veel op de baard van andere mannen want iedere baard is uniek. Probeer daarom het beste uit je eigen baard te halen.
En bovenal te genieten van het gene wat je hebt. :)
 
Banner image
Top