Tips and tricks!

OGHazeJs

Stoppelbaard
Goedendag,

Mijn naam is Dave en ben 24 jaar oud.
Laat sinds de geboorte van mijn zoontje mijn haren groeien, inmiddels 9,5 maand. Nou besloot ik een 5 tal weken geleden om mijn baard ook maar weer een keer te laten groeien (scheer het steeds weg na 2 maanden omdat het wild en krullerig is en dus moeilijk te temmen).

Nou ben ik dus eigenlijk vooral op zoek naar tips en tricks om mijn baard goed te laten groeien en te verzorgen/temmen.

Foto's hieronder.


Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • DSC_0623.JPG
    DSC_0623.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 71
  • DSC_0624.JPG
    DSC_0624.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 72
  • DSC_0625.JPG
    DSC_0625.JPG
    1,5 MB · Weergaven: 70
  • DSC_0626.JPG
    DSC_0626.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 70

Texman

Koning Baard
Ha @OGHazeJs ,
Welkom op ons forum.
Op zich is er niets mis met je baardgroei behalve dat er nog weinig groeit op je wangen maar gezien je leeftijd kan dat nog komen.
Wat je kan doen is je baard een wat strakker vorm te geven dat ziet hij er ook gelijk netter uit.
Ook mag je het front van je baard wat langer laten groeien t.o.v. de zijkanten.
Met blauwe lijnen heb ik aangegeven wat ik bedoel.
Succes Texman :)>
DSC_0624.JPG
 

OGHazeJs

Stoppelbaard
Ha @OGHazeJs ,
Welkom op ons forum.
Op zich is er niets mis met je baardgroei behalve dat er nog weinig groeit op je wangen maar gezien je leeftijd kan dat nog komen.
Wat je kan doen is je baard een wat strakker vorm te geven dat ziet hij er ook gelijk netter uit.
Ook mag je het front van je baard wat langer laten groeien t.o.v. de zijkanten.
Met blauwe lijnen heb ik aangegeven wat ik bedoel.
Succes Texman :)>
Bekijk bijlage 16714

Hey Texman!
Klopt als het aan mij lag waren de wangen ook voller maar helaas moeten we werken met wat we hebben. En in dat opzicht mag ik denk ik niet echt klagen. Idd een goede tip van je om de lijnen te accentueren, dat zal al een hele andere look geven. Ik ga volgende maand naar de barbier (voor het eerst) om de lijnen strak te maken maar wil er voor de rest eigenlijk nog zo min mogelijk aan doen.

Thanks voor de tips, ik zal iig regelmatig een foto posten met de progressie. Lijkt me leuk om zelf er op die manier naar terug te kunnen kijken! ✌
 

Skaggy

Volle Baard
Welkom Dave op dit leuke en leerzame forum. Voor vijf weken heb je al een knappe baard. Goed plan om alleen de lijnen strak te laten zetten en verder de baard lekker te laten groeien. Ben benieuwd naar de foto’s na je barbier bezoek van volgende maand. Veel plezier hier op het forum en succes met jouw baardreis. (Y):)>
 
Banner image
Top