Terug van weg geweesd

tijn

Zware baard
Ja ik zal me even weer oonieuw voorstellen. Ik ben er " even" uit geweesd. Ja ook nog baardloos zelfs hahahaha. Maar gelukig is er weer een baard. Oke geen yard of zo iets maar goed ik ben er blij mee.

Ik ben (Mar)Tijn en woon al zo n 25 jaar op Mallorca. Ik heb hier voor ook al een baard gehad, maar die heb ik op verzoek van mn meisie afgeschoren. Ja ik weet het. Maar goed lievde maakt baardloos hahahaha. Gelukig komt er weer een baard terug als je hem afscheerd dus geen nood.

Heerlijk om alles weer lekker te volgen.
En ben blij dat er weer een baard is, al zal hij niet reuze lang worden hahahahha.
Nou ik ga lekker werken .
Vanyit Mallorca een warme groet
 

Gunter

Baard
Ik snap heel goed dat je in overleg met een partner besluit een baard af te scheren. Waar ik gewoon benieuwd naar ben, ben je nu nog wel samen met die partner of is er iemand anders in je leven die minder/geen moeite hebt met een partner met baard?

Hoe dan ook, gezellig dat je er weer bij bent. (Y)
 

tijn

Zware baard
Ik snap heel goed dat je in overleg met een partner besluit een baard af te scheren. Waar ik gewoon benieuwd naar ben, ben je nu nog wel samen met die partner of is er iemand anders in je leven die minder/geen moeite hebt met een partner met baard?

Hoe dan ook, gezellig dat je er weer bij bent. (Y)
Gelukig ben ik nog steeds samen met mn vriendin. En na wat overleg komt er weer en baard, alleen zal het geen reuze lange baard worden. Maar beter iets dan niets hahaha
 
Banner image
Top