Terrorist grapjes

Ruben

Baard
Vinden jullie dat ook zo ontzettend grappig, die orginele grapjes over isis etc omdat je een baard hebt? Ook na ze 463x gehoord te hebben vind ik ze nog steeds geweldig!
Maar even serieus; Is het wettelijk toegestaan om die mensen daadwerkelijk op te blazen? Of heeft verder niemand hier last van?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Wettelijk mag je na de 321ste keer die mensen opblazen :D

Maar je hebt gelijk, De eerste keren valt het mee, en velen hebben na een tijdje echt zelf door dat het niet meer leuk is. Die echte paar die-hards heb ik het eens vlakaf gezegd dat ik het "niet echt meer kon appreciëren" en toen hielden die ook uiteindelijk op.

Ofwel was ik erg lief toen ik het vroeg, ofwel was het erg duidelijk dat het nu wel genoeg was geweest.

Hoedanook ben ik blij dat het gezever hierover aan mijn adres is opgehouden ;)
 

Ruben

Baard
Wettelijk mag je na de 321ste keer die mensen opblazen :D

Maar je hebt gelijk, De eerste keren valt het mee, en velen hebben na een tijdje echt zelf door dat het niet meer leuk is. Die echte paar die-hards heb ik het eens vlakaf gezegd dat ik het "niet echt meer kon appreciëren" en toen hielden die ook uiteindelijk op.

Ofwel was ik erg lief toen ik het vroeg, ofwel was het erg duidelijk dat het nu wel genoeg was geweest.

Hoedanook ben ik blij dat het gezever hierover aan mijn adres is opgehouden ;)

Man man man.. In welk land is het herhalen van grapjes wel grappig..?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
De meeste van die mensen beseffen zelf niet hoe vervelend het voor je (ons) is.

Grappig is dat wanneer je het vergelijkt met HUN uiterlijk, het voor HUN plots niet meer grappig is.
Als je bijvoorbeeld tegen een klein of lang persoon plots elke keer grappen maakt over zijn/haar lengte dan dringt het vaak veel sneller door.

Aan vrouwen kan je ook vragen waarom zij op een leven van 40 jaar pakweg 20 keer van haarstijl mogen veranderen en jij die ene keer dat je iets aan je uiterlijk verandert steeds maar commentaar moet krijgen.

Sommigen hebben echt dat zetje nodig voor ze "het licht" zien ;)
 

JeroenP

Volle Baard
Op het moment dat ze met isis en dergelijke beginnen dan som ik de rest ook op. Kerstman , Sinterklaas , Paulus etc. Met daarna de melding dat we nu alles hebben gehad en dan nu verder kunnen met het werk. Ik werk namelijk erg veel met chauffeurs(+-120 pd) en helaas denken ze allemaal dat ze de eerste zijn met de opmerking en dat snap ik wel maar soms........
 

Bazzorro

Baard
Op het moment dat ze met isis en dergelijke beginnen dan som ik de rest ook op. Kerstman , Sinterklaas , Paulus etc. Met daarna de melding dat we nu alles hebben gehad en dan nu verder kunnen met het werk. Ik werk namelijk erg veel met chauffeurs(+-120 pd) en helaas denken ze allemaal dat ze de eerste zijn met de opmerking en dat snap ik wel maar soms........
Idd zeer Vermoeiend!
 

GlennBG

Volle Baard
Als er nog wel eens iemand een negatieve opmerking over mijn baard maakt kijk ik deze tegenwoordig zwijgend een paar seconden vernietigend aan..en roep dan heel hard: Boe(m)!
;) Succes verzekerd...
 

PerryS

Baard
Aan het begin had ik er vooral last van, tegenwoordig veel minder tot haast niet. Sommigen blijven het doen, dat is denk ik waar we mee moeten leven.. :)
 

RikkyD

Stoppelbaard
Gek genoeg heb ik een van bovenstaande opmerkingen nog niet gekregen!

Mij wordt telkens gevraagd of mijn scheermes kapot/kwijt is. :confused:
 

svvander

Baard
Zou het te maken hebben met het feit dat je een braadpan, nagels en meststoffen bij je hebt??? :) Nee, bij mij blijven ze deze "flauwe moppen" ook steeds herhalen. Heb hen er op gewezen dat de moderne terrorist geen baard meer heeft maar een witte hoed draagt. (Man, man, man...)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Zou het te maken hebben met het feit dat je een braadpan, nagels en meststoffen bij je hebt??? :) Nee, bij mij blijven ze deze "flauwe moppen" ook steeds herhalen. Heb hen er op gewezen dat de moderne terrorist geen baard meer heeft maar een witte hoed draagt. (Man, man, man...)
En die geven ze dan de Nobelprijs voor de Literatuur ???

image.jpeg
 

Joffi

Baard
Ja, die grappen. Geniaal zijn de mensen die ze maken. Net als mensen die tegen mij zeggen: "Hé, weet je dat je kaal wordt?". Im reageer altijd overdreven hysterisch. WAT?????? ECHT???????? Mensen hebbenmdan vrij snel door dat je het al wist....hahahaha. Maar mbt de baard idd kerstman, sinterklaas, terrorist en vandaag iemand viking. Laatste vond ik minder erg... ;)
 
Banner image
Top