Tattoos

Jerry1980

Baard
57c90d77ca3f6901995cc85dcc3cf684.jpg


Dit is mijn laatste aanwinst het symbool heet embrasse life en de sterren staan voor de 3 belangrijkste vrouwen in mijn leven.

it ain't over until the fat lady sings
vet mooie tattoo
 

Carlo17

Baard
Ik heb zelf een tattoo op mijn schouder/borst/rug , 1 op mijn kuit en op mijn armen mijn namen van mijn kinderen en vrouw
 

BEARDY

Stoppelbaard
dit is mijn tattoo hopelijk deze winter mijn andere arm
en na de winter is er dan mij big ass beard :)>:)>
 

Bijlagen

  • IMG_20170712_174441.jpg
    IMG_20170712_174441.jpg
    178,9 KB · Weergaven: 63

PimdeHaan

Baard
Heb ook een aantal Tattoos op me armen :)

Rechter bovenarm
me eerste tattoo voor de geboorte van me neefje
1.jpg
Rechter onderarm
en wie het zich afvraagt dit zijn de geboorte en overlijden datums van me,
opa, oma en me oom.
2.jpg

Linker bovenarm
Chinese sterrenbeelden van me Moeder en broer(tje).
4.jpeg

Linker onderarm
Wapen van geboorte stand met me geboorte datum erin.
3.jpeg

Afdrukken op schaal van me hond(tje haha)
5.jpeg
Goed en kwaad in balans een aan elke kan van de toren.
6.jpg 7.jpg

wil op me linker arm een sleeve van verschillende losse tattoos, ben al goed onder weg.
 
P

Pellie

Guest
Ik heb 4 tattoos, post geen foto's, want als ik terug in de tijd had gekund, had ik geen tattoos genomen! ;-) Alleen de naam van mijn zoon op mijn bovenbeen vind ik nog mooi!
 

Nib85

Volle Baard
Ik heb 4 tattoos, post geen foto's, want als ik terug in de tijd had gekund, had ik geen tattoos genomen! ;-) Alleen de naam van mijn zoon op mijn bovenbeen vind ik nog mooi!

En daarom heb ik dus geen tattoos, ik zou er hoogstwaarschijnlijk ook spijt van krijgen.

Neemt niet weg dat ik tattoos wel enorm mooi kan vinden en ook wel een getwijfeld heb om wat op de binnenkant van mijn bovenarm te laten prikken.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Binnenkant van de bovenarm is alvast één van de meest gevoelige plekken dus sterk als je daar eentje laat zetten ;)
 

istawa

Zware baard
Als een tattoo geen pijn heeft gedaan. Dan ist tie niet goed gezet .love the feeling when the needle hits the skin...

it aint over until the fat lady sings
 

Kale666man

Baardaap
Als een tattoo geen pijn heeft gedaan. Dan ist tie niet goed gezet .love the feeling when the needle hits the skin...

it aint over until the fat lady sings
Ja en dan toch zeggen als je vraagt:en pijn zeker,en dan als antwoord niks gevoeld.
Ja dag hoor,ik heb er een hele hoop maar deden echt wel zeer,sommige plekken wat minder maar pijnloos is gelul en zeker lijnen trekken.
Ben altijd blij als het weer erop zit maar toch ga je er weer voor.
 
Banner image
Top