Tattoos

istawa

Zware baard
57c90d77ca3f6901995cc85dcc3cf684.jpg


Dit is mijn laatste aanwinst het symbool heet embrasse life en de sterren staan voor de 3 belangrijkste vrouwen in mijn leven.

it ain't over until the fat lady sings
 

GlennBG

Volle Baard
Gaat er nooit meer af hè...;)

Ik vind de stijl van dit werk heel fraai, goed ontworpen en mooi gezet! (Y)
 

ArjanvdS

Baard
Leuk topic dit! :D
Ik heb er zelf ook een paar. Een beschermengel, de namen van de jongens (ons meisje moet nog...) en een huilende wolf (maar die moet gecoverd worden, zwaar ontevreden... :() (Y)

Er komen er zeker nog meer bij in de toekomst. Ik moet de naam van onze dochter nog en de andere onderarm is gereserveerd voor mijn hobby, roofvissen :cool:

1494248145267-01.jpeg
 

Snorretje

Stoppelbaard
Ziet er goed uit!

Wat kost dan nu zo'n sleeve?

Zelf heb ik 3 tattoos, 1 op mijn linker schouder, 1 op mijn rechter schouder en 1 op mijn onderbeen.

Wel wil ik nog steeds graag een sleeve met daarin het bijbel verhaal vanaf de schepping tot aan openbaringen in beeldvorm.
Wel sick idee met het bijbel verhaal. Aangezien ik zelf theologie studeer, vind ik het zeker een prestatie als iemand zowel het oude als het nieuwe testament op 1 arm weet te zetten.
[DOUBLEPOST=1496267800][/DOUBLEPOST]
Ziet er goed uit!

Zelf heb ik 3 tattoos, 1 op mijn linker schouder, 1 op mijn rechter schouder en 1 op mijn onderbeen.

Misschien is dit een idee. Het een illustratie van het Bijbels wereldbeeld.
 

Bijlagen

  • IMG_20170531_235226.jpg
    IMG_20170531_235226.jpg
    3,8 MB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt door een moderator:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
De tekenaar heeft zelfs in 1953 niet begrepen, dat volgens de Christelijke leer de planeten en sterren niet aan draadjes aan het hemelspan hingen. ;)
 
Banner image
Top