Tabbaert

Tabbaert

Stoppelbaard
Hallo iedereen,

Zoals de topic al doet vermoeden ben ik dus totaal nieuw hier. Maar ook de baardwereld is voor mij volledig nieuw.

Ik ben 39jaar, woon in West-Vlaanderen, België.

Ik heb twee kindjes, een jongen van 8 en een meisje van 6.

Mijn vrouw heeft me vorig jaar verlaten voor een ander. Dat brengt nu nog steeds heel wat verdriet en rompslomp met zich mee omdat ons huis maar niet verkocht raakt.

Nu genoeg daarover, de baard dus. Net twee weken op reis geweest en een aantal dagen nagelaten om te scheren. Met de gebruikelijke baardgroei als gevolg. Één van mij reisgezellen vond dat ik er wel nog mee stond waarop ik dacht, waarom ook niet?

Bijgevolg een baard van 2,5weken. Nog nietniet spectaculair dus maar vandaag toch al een eerste barbierervaring opgedaan. Aangenale ervaring eigenlijk. Hierbij dan ook een poging om een eerste foto te plaatsen:
https://i.imgur.com/Q1uC1Yk.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20180821_105647.jpg
    IMG_20180821_105647.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 50
Heftig verhaal zeg. Treurig genoeg gebeuren dat soort dingen vaker. Daarentegen is er helemaal niks mis met de baardgroei!!

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk
 

Renem

Volle Baard
Hallo Tabbaert,

Je verdriet is idd nog te zien en dat kan ik me goed voorstellen. De schrale troost is dat blijven hangen in een relatie die niet meer werkt ook niet fijn is. Ik hoop dat jullie er samen toch goed uitkomen voor jullie kids.

Je baert is nog kort, maar al wel vol: daar zou zomaar iets machtigs prachtigs uit kunnen groeien!

Beard Up en je hoofd ook!

Vriendelijke groet, René
 

Gunter

Baard
Mooie baard, ik hoop dat jouw baard jou net zoveel vertrouwen gaat geven, als de mijne bij mij deed.
 

Weeble

Volle Baard
Voor een baard van 2,5 is het al knap dat je het van een afstand kan zien, dus je hebt de potentie voor een machtige baard!
Beard up!:)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Tabbaert ,
Welkom op dit leuke forum.
Goed dat lid bent geworden want dat geeft je hopelijk wat afleiding van de problemen waar je al een tijdje voor staat.
Je hebt een erg mooie baardgroei. Een forse baard zit er voor jou beslist in.
Ik hoop dat je leven weer snel op de rails krijgt. Wie weet ontmoet je weer een lieve vrouw die van een baardman houd.
Heel veel sterkte en succes.
Texman:)>
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Netjes, rustig aan... enne.. de baard geeft; ook mij; veel afleiding maar ook verleiding hahahah..
Als de baard mooi vol is; en dat is ie bij je; en je bent net even anders dan standaard krijg je meestal wel mooie reacties...
Dus is zeg let it grow!
 

RCM

Baardaap
Welkom en respect voor je verhaal (Y). Maar, een barbier al rond de 2.5 week?, jeetje zeg, moet niet gekker worden ;):p:D, niet meer doen want je hebt een mooie baardgroei (Y)
 

dijkie

Zware baard
@Tabbaert welkom en ik moet zeggen je hebt een prachtige baard.
Wat een narigheid man wat je mee maakt, en wat een verdriet.
Ik wil je veel sterke wensen en een hoopvolle toekomst.
 
Banner image
Top