Superfurry Beer beard soap mush en meer

Fernand

Baard
Dank je wel. De luchtjes komen bij nu al fijn binnen. En die kleine potjes zijn samples van 40 ml. Dat is bijna net zoveel als bij andere merken normale hoeveelheid.

Heb al meerdere samples gehad dus nu weer deze geprobeerd.
Komen meer in de buurt van mij Coolwater geur.
 

Fernand

Baard
Hierbij de ervaringen:


Beer beard was soap mush geur met boventoon dennenboom (oid) en rozemarijn. erg lekker. maakt de baard en lichaam goed schoon. Het smeert op de huid iets lastiger uit.

Beard polisher the 40 crooks aparte lichte/frisse geur maar voor mij een van de lekkerste geur combi's die dit merk verkoopt

Beard polisher Ray of light lichte geur boventoon van sinaasappels, past goed bij mijn voorkeur van frisse geuren (Coolwater Davidoff)

bij alle geldt dat de geur nog lang subtiel op de achtergrond aanwezig blijft
De algemene werking is erg prettig, en ipv druppels schep je de olie uit het potje en na warm worden in de handen smeert het goed uit.
Je krijgt veel ml voor wat je ervoor betaald en altijd iets extra's in de vorm van testers :)
 

Bushman

Stoppelbaard
ik wil de Superfurry wel eens proberen.
Maar het aanbod aan wax is niet zo groot.
Wat is jullie advies voor een stevige wax met lekkere geur, bv dennen
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Dennen? dan ga op zoek naar de post van @ProfessorMelchior die heeft veel gepost omtrent de "boslucht"...
Zelf ben ik nu ook aan het kijken naar een tweede lijn in mijn kast.. Nu de Mr Bear, maar ga de volgende keer die van GBS proberen Pine... Olie / Balm / Snorrenwax..
Merk dat ik zelf niet meer "experimenteer" met olien, daar kreeg ik toch niet de juiste geur bij en was wat muffig...
 
Banner image
Top