Stouwe's bearded journey

Stouwe

Baard
Een week lid op t forum en vind het echt tof om zo veel te lezen. Ga ik ook maar beginnen updates te plaatsen rondom m'n baard.
Heb vanmorgen ff een foto gemaakt om de recente status weer te geven.
Vandaag ook de ingrediënten binnen gekregen om de olie en balsem te gaan maken. Ben heel benieuwd, heb nog nooit baardolie gebruikt..
Verder ga ik binnenkort m'n baard een beetje shapen. Vooral de zijkanten, deze krullen enorm als het langer wordt.WP_20151228_008.jpg WP_20151228_007.jpg
 

Bijlagen

  • WP_20151228_009.jpg
    WP_20151228_009.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 48

Almer

Baard
Een jonge @Hans ! Jezus ik had niet in de gaten dat je al zo ver was, super baard. Niks meer aan doen!

Volgens mij zou föhnend kammen al heel veel goed doen, ik merk nu bij mezelf nu ik al een poosje het droog en op zijn plek föhn dat de haren al rechter worden. Bij mij krullen ze om de as. Heb allemaal corkscrews erin it's one big rollercoaster ride en volgens mij heb jij dat ook een beetje als ik het zo zie.

Tenzij je dat al doet natuurlijk, dan weet ik het niet echt meer :rolleyes:
 

Stouwe

Baard
Thanks gasten. De snor heb ik eerst kort gehouden maar laat ik nu wat uitgroeien.
Föhnen ja? Voelt voor mij als een brug te ver. Mn vrouw heeft niet eens een föhn...
Ik probeer het eerst ff met shapen en wat meer bijhouden en olie.
 

Almer

Baard
Thanks gasten. De snor heb ik eerst kort gehouden maar laat ik nu wat uitgroeien.
Föhnen ja? Voelt voor mij als een brug te ver. Mn vrouw heeft niet eens een föhn...
Ik probeer het eerst ff met shapen en wat meer bijhouden en olie.

Oh valt mee vind ik, als je op youtube ook rondneust dan staan er een boel gewoon met de föhn van de vrouw in de handen het ding te drogen/shapen.
Voor mij is het nu routine, de slag gaat er langzaam aan uit en het wordt er veel handelbaarder van. Het maakt borstelen en kammen ook een stuk makkelijker want de haren bewegen.
 

maximum

Zware baard
Erg goeie baard en ook qua model:)Sinds ik fohn gaat mijn baard veel beter in model;)Ik ervaar hetzelfde als Almer..Nat haar droog fohnen en borstelen werkt goed(Y)En word het id rechter van..Eerst was het net een golfslag bad:eek:Beard up:)>
 

Stouwe

Baard
Gister de baard bijgewerkt. Spannende klus zeg. Maar het is aardig gelukt zo voor de eerste keer. Zijkanten, bakkebaarden, snor en iets van de onderkant af.
Wat vinden jullie? Ok zo of had ik t niet moeten doen?
Before:
WP_20160104_001.jpg WP_20160104_002.jpg
After:
WP_20160105_003.jpg WP_20160105_005.jpg
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja het ziet er netter en strakker uit (Y)
Maar de natuurlijkere look (before) stond ook awesome!
Het blijft een topbaard dat is zeker! :D
 

Stouwe

Baard
Nouja daarom heb ik hem ff onder handen genomen. Op m'n werk klagen ze niet over m'n baard, tattoos en tunnels en dat wil ik graag zo houden. Dus zorg ik dat het er wel verzorgt uitziet. Lengte maakt me niet zoveel uit. Tis nog steeds een aardige baard zo maar vond hem toch wel weer ff kort heheh.
 

Almer

Baard
Moest heel lang kijken maar de fade in de bakkebaarden en de breedte doet het zeker goed zo. Vind het goed geslaagd vooral van de voorkant ziet het er baas uit en ik denk zeker dat je op het juiste moment opgehouden bent. Ik zeg nice :)>! (Y)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Ik ben van de natural look maar deze bijgewerkte look ziet er ook goed uit, netjes man (Y)
 
Banner image
Top