Solomon's Beard Comb

zenn

Zware baard
Veel topics in deze subsectie van het forum gaan over olieën, balsems en waxen... Dus waarom 's een keertje niet over een van de basisbenodigheden bij het onderhouden van de baard; een kam. ;)

Om een lang verhaal kort te maken; m'n Denham Brush 'trok' teveel, 'k zag dagelijks meer haren in de wasbak liggen & door het afvoerputje verdwijnen dan nodig was... Onnodig haarverlies. :( Hij was perfect voor de afgelopen anderhalf jaar, maar nu werd het tijd voor 'groter geschut'. Dus opzoek gegaan naar een baardkam met grove tanden en ja het is schrikbarend als je ziet hoeveel verschillende soorten kammen er wel niet zijn... :eek: 'K wilde perse geen hout, omdat 'k dit niet fijn vindt aanvoelen, ben 'k uiteindelijk uitgekomen bij; de 'Solomon's Beard Comb'.

beard-comb-with-pouch.jpg


De kam is gemaakt van rhodoid kunststof in schildpadeffect en is makkelijk afwasbaar. Heeft een lengte van 11,7cm en een breedte van 4,7cm. Hij heeft grote tanden, is volledig glad afgewerkt & bedrukt met de merknaam. En komt met een nette fluwele travel pouch om hem eventueel mee te nemen.

'K gebruik hem pas een aantal weken; maar geen 'getouw trek' & bolletje wol tussen de tanden van de kam meer... De kam heeft een redelijk hoge aanschafprijs en 'k had er dan ook zelf liever een handvat aangezien omdat 'k dit gemakkelijker vindt. Maar qua kwaliteit is hij zijn geld zeker waard. :)
 

Texman

Koning Baard
Mooi product en mooi afgewerkt
[DOUBLEPOST=1528110960][/DOUBLEPOST]Zie hier mijn gereedschapskist.
De kam met het handvat en de rolborstel zijn zo oud dat ik niet eens meer weet hoe ik eraan gekomen ben.
De andere kammen zijn van recente datum en bevallen prima.
De borstel gebruik ik heel weinig
Kammen.jpg
 
Banner image
Top