Snor van Giant

Zo dan. Je lijkt met die snor wel op het masker van la casa de papel.
Ik vind hem nu al episch .
Respect voor je doorzettingsvermogen hoor.
Maar dat zit bij jou wel snor........:rolleyes:.
Ben benieuwd hoe lang jij hem laat worden(Y)
 

tijn

Zware baard
Kijk eens aan wat een TOPsnor. Prachtig. Als je in de dikke van Dale naar epische snor zoekt dan komt volgens mij jou snor gewoon in beeld(Y)
 

Giant

Zware baard
Mijn snor is al weer wat forser dan op de laatste foto. (binnenkort een nieuwe foto).

Ik krijg op straat steeds vaker complimenten over mijn snor van mensen die ik niet ken. Hij valt dus echt op in positieve zin. Dus een extra stimulans om door te gaan.
Maar het belangrijks is, ik ben zelf erg blij met het resultaat. Het is veel beter dan ik hoopte.

Het ongemak valt mee. Het enige lastige moment is ‘s morgens na het douchen als de snor naar beneden hangt. Ik kan dan niet eten of drinken, dus eerste handeling is “snor omhoog”.

Nu de snor zo lang wordt dat vrijwel alle haren in de punten gekamd kunnen worden heb ik er overdag geen last meer van. De “springers” waar ik eerst last van had met eten en drinken blijven nu goed op hun plaats zitten. Al blijft het wel een beetje opletten dat er niets in hangt.

Waar mijn snorreis eindigt weet ik nog niet maar er gaat in ieder geval tot mijn verjaardag in april niets af. Ik heb een bepaalde afmeting in gedachten en daar zit ik voorlopig nog niet aan. Ook in april nog niet, dus daarna wordt het ook doorsnorren.

Ik ga wel met de vorm van de krul afwisselen. Dus steeds een iets andere look.
 

theJB

Baard
Ik krijg op straat steeds vaker complimenten over mijn snor van mensen die ik niet ken. Hij valt dus echt op in positieve zin. Dus een extra stimulans om door te gaan.
Maar het belangrijks is, ik ben zelf erg blij met het resultaat. Het is veel beter dan ik hoopte.

Kijk dat is altijd leuk, als wildvreemde mensen complimenten gaan geven zit je vaak voorbij het punt waarbij mensen ook doorhebben dat het een commitment en lange termijn project is dus dan is het leuk als ze het waarderen, ga lekker zo door :)>
 
Banner image
Top