Snor en sik van Giant

Giant

Zware baard
Ik ben Mark en ik ben 55. Ik woon in het oosten van Nederland.

Vanaf mijn 18e heb ik altijd een forse snor gehad. Dit leverde nog wel eens commentaar op.

Rond 2010 heb ik deze ingekort een een dun sikje laten staan.
Vanaf dit voorjaar laat ik snor en sik flink doorgroeien. Ik heb altijd spijt gehad van het inkorten van mijn snor.
Met de vorm ga ik wat experimenteren maar een beetje opvallend vind ik wel leuk. Dat opvallen doe ik toch al met mijn lengte van 2.04 meter.
Ik denk dat dit wel wat weer commentaar gaat opleveren, begint nu al een beetje, maar ik beslis. Ik vind het mooi, dus ...
 

Texman

Koning Baard
Ha @Giant,
Welkom op het forum en leuk dat je mee gaat doen.
Afgaand op de avatar heb je al een aanzienlijke snor en een mooi sikje dus het ak alleen maar beter worden.
Trek je niets aan van wat anderen zeggen over je snor er zijn altijd van de zeurpieten die te pas en onpas overal commentaar op hebben.
Veel plezier hier, Texman :)>
 

Giant

Zware baard
Ha @Giant,
Welkom op het forum en leuk dat je mee gaat doen.
Afgaand op de avatar heb je al een aanzienlijke snor en een mooi sikje dus het ak alleen maar beter worden.
Trek je niets aan van wat anderen zeggen over je snor er zijn altijd van de zeurpieten die te pas en onpas overal commentaar op hebben.
Veel plezier hier, Texman :)>

Dank je!
Ik ben ook heel tevreden met hoe het groeit. De snor is inmiddels iets meer gekruld. Ik laat snor en sik nog een flinke tijd doorgroeien.
Alles wordt nu mooi vol.
 

Laurent1965

Zware baard
Dank, Ik denk dat ik ook wel een eigen look heb, door mijn lengte, snor en sik en mijn vrij klassieke kledingstijl.
Ik wordt ook vaak gezien als een buitenbeentje.
Kunnen elkaar de hand geven, houd ook van een klassieke kledingstijl en val over het algemeen ook op, zeker ook met mijn (nu weer) volle baard.
in de winter heb ik ook nog meestal een zwarte gleufhoed erbij...
kan mij het schelen, voel ik mij prettig bij!
Buitenbeentje was ik altijd al, wat iedereen had wilde ik nooit, als kind moest ik altijd al iets wat anderen niet hadden.
"Gewoon" is de wereld van vol...;) zeg ik altijd.
 

Giant

Zware baard
Kunnen elkaar de hand geven, houd ook van een klassieke kledingstijl en val over het algemeen ook op, zeker ook met mijn (nu weer) volle baard.
in de winter heb ik ook nog meestal een zwarte gleufhoed erbij...
kan mij het schelen, voel ik mij prettig bij!
Buitenbeentje was ik altijd al, wat iedereen had wilde ik nooit, als kind moest ik altijd al iets wat anderen niet hadden.
"Gewoon" is de wereld van vol...;) zeg ik altijd.

Dan lijken we op elkaar. Ik ben ook altijd alles anders dan de anderen. Ik ga dan ook (meestal) mijn eigen weg en maak eigen keuzes Mijn snor en sik horen daar ook bij. Dat ik niet in de grote grijze massa opga wordt bijv. op mijn werk geaccepteerd.
 

Giant

Zware baard
Welkom op dit mooie forum Mark. Vind de snor nu al geweldig. Veel plezier en succes met het experimenteren en neem ons mee op deze reis. (Y):)>
Dank je. Ik ben ook blij met mijn snor. De vorm is zoals ik graag wil. Hij mag van mij nog wel een flink stuk forser worden.

De sik wil ik ook nog een stuk langer. Met de vorm ga ik wat experimenteren.
Er komen tzt foto's.
 
Banner image
Top