Ronster's bearded diary

Ronster

Baard
Omdat ik het leuk vind om 'baarddagboeken' te lezen om zo vorderingen in de tijd te zien en dus ook een realistisch verwachtingspatroon te krijgen voor wat betreft mijn gezichtsbeharing, begin ik hierbij ook maar een dagboek. Leuk voor mezelf en hopelijk ook voor andere beginnende baardmannen.

Hier de huidige en eerste stand van baarden in dit baardboek :)

26289328375_86ee3f53a5_z.jpg


26196897742_c05703dd72_z.jpg


Een echt begintijdstip heb ik niet, aangezien ik altijd al een kort baardje heb gehad en ik tijdens het moment dat ik wilde gaan trimmen heb besloten om het eens te gaan laten groeien. Maar ik vermoed dat het huidige resultaat zo'n 8 weken is.

:)>
 

Ronster

Baard
2 weken later en maar weer eens een update.

26291633460_0ab918ea3f.jpg


26538503176_ca8d53953e.jpg


Best weer een verschilletje met 2 weken geleden.
Ik ben niet ontevreden eigenlijk.

Vandaag een fatsoenlijk schaartje besteld en een beetje getrimmed zodat het er wat minder 'bummig' uitziet :D
 

Ronster

Baard
Thanks, dat geeft de burger weer moed na zojuist 'Afschuwelijk, je moet het gewoon kort trimmen' te horen te hebben gekregen van mn moeder :D
 

Ronster

Baard
Haha ja het zal wel een generatieverschil zijn. Ze vond het al niks als het al langer dan 4mm was, dus wist wel al wat ik kon verwachten ;)
 

Almer

Baard
Vind het goed passen hoor, mooie lijnen, kleuren en de vorm zit er lekker strak in.

Wat is je streefpunt eigenlijk?
 

Ronster

Baard
Goed om jullie meningen hier te horen :)

Streefpunt heb ik eigenlijk niet. Een lange baard van zo'n 15cm onder de kin zou ik zeker cool vinden, maar het is afwachten hoe het haar gaat zijn als het wat langer is. Ik heb ook lang (hoofd)haar gehad, maar dat sloeg nergens op. Droog, irritante slag erin en constant gespleten punten. Nu weet ik niet hoe hoofdhaar zich verhoudt tot baardhaar, maar als mijn baardhaar ook zo wordt, zit een langere baard er voor mij niet in ben ik bang. We zullen zien :)>
 

GlennBG

Volle Baard
Mooi hoor, fijn zo'n huisdier onder je kin toch? Ziet er vol uit al, plezier met de groei!
Jouw baard, jouw keus..laat maar lullen allemaal. :)> (Y)
 

Ronster

Baard
Vandaag toch maar naar de barbier geweest om de haren wat meer op een zelfde lengte te krijgen en een goede haarlijn te zetten.
Ben er blij mee. Ziet er weer verzorgd uit en ik kan verder borduren op deze barbierbeurt :)

Hij heeft wel goed geluisterd en er niet teveel af gehaald.

26525738480_fa6efc6b00_b.jpg


26194223093_0629b054b2_b.jpg
 
Banner image
Top