Ronald's Baard-progressie...

Johan

Baard
Kan het niet anders eens zijn met mijn voorgangers!! Ik wou dat ik zo'n volle baard had (Y) Groeit lekker in de lengte nu :cool: Top!

Nee hoor. Ik geloof er in dat iedereen de baardgroei heeft die het beste bij hem past. Als ik de wangen zo vol zou krijgen dan wordt het allemaal te "duister" deze baardmensen heeft heel heldere ogen dus dan lijkt dat prachtig. Maar inderdaad. Topbaard!
 
Dat is nog eens een verdomd mooi baardje!!! Mijn lof!!

Die kan wil ik namelijk ook uit.
Hoeveel maanden groei heeft dat magnifieke baardje van je?
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Dat is nog eens een verdomd mooi baardje!!! Mijn lof!!

Die kan wil ik namelijk ook uit.
Hoeveel maanden groei heeft dat magnifieke baardje van je?
Hahaha, Thanks man. Je streelt mijn ego.
Ben inmiddels een jaar baarddragend en laat 'm om de 5 a 6 weken netjes maken/trimmen.

Onder de kin is de baard 6 a 7 cm, dus reken maar uit. Qua lengte is dit een beetje het maximum wat kan voor mij wegens kruinen het en der in de baard.
 
duidelijk!

Eigenlijk dacht ik dat hoe langer de baard wordt, des te minder je de gebreken te zien zouden worden. Maar bij jou is het juist anders als ik het goed begrijp?

Ik zelf heb één vervelende kruin aan de rechterkant onder mijn kin/ hals. Maar deze lijkt nou een beetje te verdwijnen nou het wat langer begint te worden aan de onderkant.

Hoop dat het dadelijk helemaal verdwijnt door het werk van zwaartekracht naarmate het nog langer wordt.
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Naarmate het langer wordt worden een aantal 'deuken' aan de zijkanten steeds zichtbaarder.

Mijn eerste keer bij Nyb is Pascal drie kwartier bezig geweest om mijn baard optisch gelijk te krijgen. Zelfs een meetlintje kwam er aan te pas.
Inmiddels kennen ze mijn baard en zijn eigenaardigheden daar. Mede daardoor blijf ik er regelmatig komen. (Y)
 
Banner image
Top