Robin's eerste baard

Robin23

Stoppelbaard
Hoi allen,

De afgelopen dagen heb ik met veel plezier alle verschillende topics op dit forum doorgelezen en ik deel graag mijn eerste baardervaring met jullie!

Zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Robin, 27 jaar en woon in het mooie Leiden. Dit wordt mijn eerste serieuze poging om een volwaardige baard te laten groeien, dit na eerdere gestaakte pogingen omdat ik mij niet door de 'zwerver-fase' wist te boksen. Dat ben ik, mede dankzij het lezen van verschillende ervaringen van jullie allen op dit forum, nu toch wel echt van plan en loop inmiddels al een kleine week als echte zwerver rond!

Ik ben nu zo'n tien dagen onderweg en zoals jullie kunnen zien beginnen de haren al behoorlijk door te komen. Ik zie ook meteen dat vooralsnog mijn ringbaard en stuk voller groeit ten opzichte van mijn wangen. Dit maakt de eerste fase wel wat lastig omdat het er wel onverzorgd uit ziet. Toch blijf ik volhouden. Zal jullie op de hoogte houden en na week 4 een nieuwe foto update geven. Ik ben super nieuwsgierig waar dit gaat eindigen!
tXWwQZ5.jpg
v0Ba7qk.jpg
LwUa8Ou.jpg
 

Robin23

Stoppelbaard
Hoi, welkom! (Y)
Hoezo ziet het er onverzorgd uit? :)>
Haha, eens, dat zal nog wel in mijn hoofd zitten. Komt vooral denk ik omdat de ringbaard momenteel wat voller en sneller groeit dan de rest. Maar ik heb geduld. :)

Bedankt voor de reacties trouwens!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
@GlennBG heeft gelijk: als je dit al onverzorgd vind, bereid je dan maar alvast voor op wat nog komen gaat! :p
Maar zo te zien krijg je een prima baard, als je weet vol te houden. Ga ervoor.

En welkom op het forum! :)>
 

RCM

Baardaap
Welkom, en succes met je baardreis. Ik ben nu 5 weken onderweg en je wil niet weten hoe het eruit ziet, :D;)! Wij wachten geduldig op je foto update over 4 weken... Geniet ervan!

:)>(Y)
 

Sjoerd

Stoppelbaard
Succes. Het ziet er nu echt nog niet onverzorgd uit. Wacht maar tot er wat haren precies zo gaan staan, zoals jij niet wilt :D
Maar daar moet je echt doorheen, hoewel ikzelf ook nog in die fase zit. Komt vanzelf goed :)>
 
Banner image
Top