Review; Proraso Beard Oil

MarcMarc

Stoppelbaard
shopping


Hier kan ik kort maar krachtig over zijn. Prima baardolie, niet te vet, doet wat hij moet doen, eerste olie waarvan ik de geur ook echt heerlijk vind ruiken en doseren met pipetje is toch wel het fijnst! Daarnaast is deze olie gunstig geprijsd t.o.v. andere merken, ik heb 13,95 betaald voor 30ML. Aanrader!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Dat spul leek me helemaal niks. Maar wie weet toch eens proberen bij een eerstvolgende bestelling. Bedankt voor de tip! (Y)
 

Almer

Baard
Hmm ken m niet, prijs is wel aantrekkelijk.

Hoe ruikt ie dan? Fruitig of wat meer gemaakt?
 

MarcMarc

Stoppelbaard
Ben niet zo'n ster in het beschrijven van geuren. Hij ruikt naar de barbershop haha. Mannelijk en 'fris'. Dat frisse komt denk ik door iets van eucalyptus. Het is een vrij subtiele niet overheersende geur. Gebruikte hiervoor de original van DGSC, maar vind de Proraso persoonlijk lekkerder qua geur.
 

GlennBG

Volle Baard
Inmiddels de baardolie van Prorazo gekocht..en wat ik hoopte klopt. Is heerlijk spul, goede geur die ik met enkele druppels op een handoekdroge baard in de avond nog kan waarnemen. Super blij mee.
 

maximum

Zware baard
Dit merk word verkocht bij de groothandel van het vrouwtje..Heb deze olie ook en id heerlijk..Betaal overigens 6 euro ipv 13..Kan je na gaan wat er op verdiend word;)Heb er overigens ook de snorrewax van.. grt:)>
 
Banner image
Top