rapper sjors baard voorkomen

Ik wil het niet eens weten.... ;)
Ik ben opgegroeid met Grandmaster Flash, EPMD, Public Enemy, KRS One, DAS EFX, Whodini, Mantronix, Roxanne Shanté, Doug E Fresh, Slick Rick, Gangstarr, Beastie Boys, Lords of the Underground, UTFO, en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Meesten van jullie zullen deze namen ook niks zeggen, maar 1 ding is zeker bij mij...... Alle rappers van na de eeuwwisseling vallen in het niet bij dit rijtje namen.
Maar goed over smaak valt niet te twisten en als we het over nederlandse hiphop hebben dan zijn er maar 3 namen: Osdorp Posse, Extince en Opgezwolle.
Zooooo lekker off topic weer dit..... of had Def P een baard??? :rolleyes:

Ik ben opgegroeid met de jaren 90 en 2000s rappers. Gangstarrr ken ik alleen van een nummer op album 8 mile van eminem.
 
P

Pellie

Guest
Ook zo'n 1. Eminem, volgens sommigen de eerste blanke rapper haha. Vergeten ze alleen ff de beastie boys en ver daarvoor nog 3rd Bass....

[DOUBLEPOST=1581791116][/DOUBLEPOST]Maar goed, nu maar weer on topic. We dwalen af haha
 
Ook zo'n 1. Eminem, volgens sommigen de eerste blanke rapper haha. Vergeten ze alleen ff de beastie boys en ver daarvoor nog 3rd Bass....

[DOUBLEPOST=1581791116][/DOUBLEPOST]Maar goed, nu maar weer on topic. We dwalen af haha

Eminem is wel iets populairder geweest als blanke rapper, en vooral in de jaren 2000s. Veel samen gewerkt met dr dre etc. de beastie boys is echter niet echt van mijn tijd, en verkochten ook minder platen in verhouding dan eminem.

Maar inderdaad, het is een baarden forum, en geen muziek forum. Maar zelfs eminem draagt tegenwoordig een baardje.
 

zenn

Zware baard
1344973071971_8204074.png
 
P

Pellie

Guest
Eminem is wel iets populairder geweest als blanke rapper, en vooral in de jaren 2000s. Veel samen gewerkt met dr dre etc. de beastie boys is echter niet echt van mijn tijd, en verkochten ook minder platen in verhouding dan eminem.

Maar inderdaad, het is een baarden forum, en geen muziek forum. Maar zelfs eminem draagt tegenwoordig een baardje.
Ik reageer hier maar niet teveel op.
Eminem was er zonder dr. Dre helemaal niet op eigen kracht gekomen. Beastie Boys hebben alles op eigen kracht gedaan en hun eigen stijl en beats bedacht/ontwikkeld. Zoals dr. Dre dit bij Eminem doet of deed. Eminem is/was populair omdat hij in de tijd van social media en streamingsdiensten aktief was. Ik moet nog zien of hij daadwerkelijk net zoveel platen had verkocht als ie in dezelfde tijd aktief was geweest als Beastie Boys.
Voor mij zijn de Beastie Boys dan ook veruit origineler en beter. Wil niet zeggen dat Eminem slecht is btw....En de baard staat hem prima.
Damn.....heb ik toch weer veel gereageerd. :)>
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik reageer hier maar niet teveel op.
Eminem was er zonder dr. Dre helemaal niet op eigen kracht gekomen. Beastie Boys hebben alles op eigen kracht gedaan en hun eigen stijl en beats bedacht/ontwikkeld. Zoals dr. Dre dit bij Eminem doet of deed. Eminem is/was populair omdat hij in de tijd van social media en streamingsdiensten aktief was. Ik moet nog zien of hij daadwerkelijk net zoveel platen had verkocht als ie in dezelfde tijd aktief was geweest als Beastie Boys.
Voor mij zijn de Beastie Boys dan ook veruit origineler en beter. Wil niet zeggen dat Eminem slecht is btw....En de baard staat hem prima.
Damn.....heb ik toch weer veel gereageerd. :)>

Nee, in die tijd dat hij op zijn hoogtepunt was, bestond social media nog niet, dat kwam paar jaar later pas. Muziek streamen was er al helemaal nog niet. Ook dat kwam pas een paar jaar later.
 
Banner image
Top