Puistje onder baard

Sander

beards be like...
Sinds gisteren heb ik een puistje onder m'n baard. Lastig om eraf te blijven. Wat doen jullie eraan om dit te voorkomen? En wat doen jullie eraan om ervan af te komen?
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Vervelend!
Ik zou extra baardolie erop smeren, zodat jouw huid wat rustig wordt en je hierdoor nier meer gaat krabben e.d.
(Y)
 

Sander

beards be like...
Extra baardolie lijkt me juist minder verstandig. Wordt de huid dan niet te vet juist? En vette huid = puistjes toch?
 

Ratlook

Volle Baard
Sinds gisteren heb ik een puistje onder m'n baard. Lastig om eraf te blijven. Wat doen jullie eraan om dit te voorkomen? En wat doen jullie eraan om ervan af te komen?

Voorkomen zal lastig zijn, maar verder

gewoon uitdrukken als hij bijna rijp is.

Geen punt van maken !!hahaha

----
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik heb gemerkt dat er verschillende soorten zijn die wel irritatie kunnen opwekken.

De ingegroeide haardjes zullen van voorbijgaande aard zijn maar zorgen wel af en toe voor enige last. Ik prober ze met een pincet te lijf te gaan, al laat ik in de meeste gevallen het "te lijf gaan" over aan de vriendin die er een beter zicht op heft dan ik in de spiegel.

De "puist" (met witte kop dus) is afhankelijk van de persoon eigenlijk iets wat komt en gaat.
Hier wordt die, als hij de kop op steekt :confused:, ook gewoon uitgedrukt als hij rijp genoeg is.
[DOUBLEPOST=1418632257][/DOUBLEPOST]Arjay typt duidelijk sneller dan ik (zelfde insteek ;))
 

Sander

beards be like...
Haha, volgens mij wel echt een puistje, heb eerlijk gezegd niet echt gekeken, alleen gevoeld. Maar hij voelt aan als een puistje (die nog niet 'rijp' is, bleh). Zal vanavond eens goed in de spiegel loeren.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Haha, volgens mij wel echt een puistje, heb eerlijk gezegd niet echt gekeken, alleen gevoeld. Maar hij voelt aan als een puistje (die nog niet 'rijp' is, bleh). Zal vanavond eens goed in de spiegel loeren.

Ghehehehe puistje gaan vanzelf wel weg niet aan friemelen Baardmans andere komen er meerde puistjes:)>(Y)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Nog steeds een :)>Forum maar puistjes hoort er een beetje bij hahahahahahahahahaha
 

Sander

beards be like...
Haha, volgens mij zit er nu een korstje (ik kan inderdaad niet wachten tot ie 'rijp' is, dus krab ik hem kapot). Maar is dus zo weer weg.

En ijdel ben ik zeker wel haha, maar puistjes zie je toch niet onder een baard. Vind het gewoon altijd een beetje viezig haha :)
 
Banner image
Top