Prijzen barbiers

Zwollenaar

Zware baard
In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik wel eens overwogen om naar een barbier te gaan.
Ik ben toen aam het rekenen gegaan en kwam er toen Barbier ongeveer €30,= ; treinreis €20.=
en een kopje koffie onderweg voor €2.= en dan kom ik uit op ruim €50,=. Dit wordt mij te gortig.
Bij mijn vaste kapper betaal ik €20,=
 

Flipkoos

Baard
De Zwarte Raaf in Groningen was altijd een tientje, nu €12,50. Aangezien ik in Groningen week vallen de reiskosten wel wat mee...
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Tja.. En je moet jezelf afvragen of je het echt nodig hebt. Om het puur even voor de ervaring te doen moet het geen probleem zijn om eens wat meer uit te geven lijkt me..
 

maximum

Zware baard
Het enigste wat een echte reden is voor een barbierbezoek lijkt mij de beleving of als je 2 linkse handen hebt;)Mij zullen ze er nooit zien:)Maar een ander zal het wel weer als nodig achten(Y)Ieder zijn ding:DBeard up:)>
 

Elfdutch

Baard
laat ik nou net 2 linkse handen hebben. Ik geniet juist weer van die bezoeken aan de barbershop. Goede service, lekkere koffie en goede gesprekken.
 

maximum

Zware baard
Koffie en goede gesprekken kun je overal hebben voor minder;)Maargoed ieder zijn ding en ejoy it(Y)Beard up:)>
 

maximum

Zware baard
Vroeger voor ik mijn vrouw(kapster) leerde kennen had ik het liefst als ik naar de kapper ging dat ze niet te veel van die standaard praat op me projecteerde maar door knipte zodat ik ook weer verder kon:)..Een ander heeft graag wel weer dat praatje(Y)..Ieder zijn ding maar naar de barbier gaan zou voor mij persoonlijk puur voor de beleving zijn en dan ga ik liever met mijn dochters naar de efteling(waar de koffie ook lekker is);)..Kun je je baard zelf niet bijhouden is de barbier een prima oplossing:)..Beard up:)>
 

Marius

Baard
Ik ga om beide redenen, de beleving (ontspanning) en om goed geknipt te worden. Ik houd de baard zelf wel bij maar eens in de zoveel tijd wel prettig om wat groot onderhoud te laten doen door iemand die er verstand van heeft. Ik kan op de fiets dat scheelt weer!
 
Banner image
Top