Post een foto van je favoriete baard

Johannes

Stoppelbaard
Het kan ineens snel gaan. We hebben de zgn. groeizame periodes in het jaar.
Die moet je natuurlijk ten volle benutten.
Het zal mij benieuwen hoe het met mijn baard gaat in de warmte,iemand ervaring hiermee en eventueel
adviezen,ik ga in het najaar weer voor een halfjaar naar Suriname.
 
Laatst bewerkt:

Hartenheer

Zware baard
Het zal mij benieuwen hoe het met mijn baard gaat in de warmte,iemand ervaring hiermee en eventueel
adviezen,ik ga in het najaar weer voor een halfjaar naar Suriname.
Ik heb geen idee wat er in Suriname voor de baard te verkrijgen is, maar zou in ieder geval {mits dit niet verkrijgbaar is] een goede voorraad baardolie mee nemen.
De warmte droogt de baard en huid snel uit.
 

zenn

Zware baard
'K ben blij dat ik niet meer in volledig maatpak hoeft hoor; vond het 3x nix, want het was niet functioneel bij werk in een winkel waar je met stellingen/displays/handel/vracht liep te knallen. Je moest er als "gastheer" uitzien, leuk hoor, maar niet als je zwarte appepakkie binnen no-time onder de meuk zit. o_O

Maar een paar jeans (opgerolde pijpen), met (opgerolde mouwen) shirt & gilet combo en (oldschool converse) sneakers vindt 'k wel strak staan! :D
 

Texman

Koning Baard
'K ben blij dat ik niet meer in volledig maatpak hoeft hoor; vond het 3x nix, want het was niet functioneel bij werk in een winkel waar je met stellingen/displays/handel/vracht liep te knallen. Je moest er als "gastheer" uitzien, leuk hoor, maar niet als je zwarte appepakkie binnen no-time onder de meuk zit. o_O

Maar een paar jeans (opgerolde pijpen), met (opgerolde mouwen) shirt & gilet combo en (oldschool converse) sneakers vindt 'k wel strak staan! :D
Kijk dat bedoel ik nou soms zijn kleding voorschriften van de baas volkomen onzinnig. Maar maak ze dat nou maar eens wijs.
Je eigen kleding keuze is ook een soort maatwerk maar dan wel op je zelf afgestemd en als ik het zo lees gaat dat jou heel goed af (Y)(Y)(Y).
 

bovlap

Stoppelbaard
6e7a762d87fa1c5479f13c30bd8776b0.jpg


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
 
Banner image
Top