Post een foto van je favoriete baard

Ben er wel fan van.. Zou wel iets voor mij zijn met mindere baardgroei aan de wangen
10_Van_Dyke_Beard_Trim_Styl.2e16d0ba.fill-1200x1200-c100.jpg
 

Ciro

Stoppelbaard
Dit is Benoit Paire een tenniser. Hoe krijg ik mijn baard onder de mond zo naar voren en niet dat die omlaag gaat?
 

Bijlagen

  • 2FFB640B-617C-4B96-A9C3-5B63455B98E7.jpeg
    2FFB640B-617C-4B96-A9C3-5B63455B98E7.jpeg
    134 KB · Weergaven: 25

Macx

Baardaap
Dit is Benoit Paire een tenniser. Hoe krijg ik mijn baard onder de mond zo naar voren en niet dat die omlaag gaat?
Ligt ook wel aan de textuur van je baard, is je baard krullend, dan wordt dat al een stuk makkelijker en dan naar voren borstelen of kammen en in model brengen, heb je meer een steile baard textuur dan wordt het wat moeilijker denk ik. Ik heb zelf een krullende baard textuur en dan lijkt de baard vol en is het ook wat makkelijker om zo'n model er in te zetten. Is trouwens wel een superdikke baard!
 

Texman

Koning Baard
Dit is Benoit Paire een tenniser. Hoe krijg ik mijn baard onder de mond zo naar voren en niet dat die omlaag gaat?
De vorm van zijn kaak/kin en zijn baardgroei zijn perfect. Dat is ook de reden waarom zijn baard zo mooi naar voren groeit. Als je dit niet hebt kan je door je baard in model te brengen het zelfde bereiken.
Dat doe je met een rolborstel.
Spoel eerst je baard
Breng vervolgens wat baardbalsem aan en vorm het front van je baard met een föhn en de rolborstel.
Je werkt van onder naar boven en je draait met de rolborstel daar beneden en je kin.
Hierdoor hangt het baardhaar niet meer stijl naar beneden maar gaat het bol staan.
Je moet het wel even oefenen om het onder de knie te krijgen maar als het je lukt is het niet veel werk.
Nadeel is dat je dit iedere morgen moet doen.
Succes Texman :)>
 
Banner image
Top