Post een foto van je favoriete baard

Macx

Baardaap
Je ziet weinig donkere mensen met een baard, waarom dat is dat weet ik niet.
Ik zat net de online krant van het AD te lezen en kwam deze man tegen met een prachtige baard, het staat hem fantastisch.
Ik heb een paar screen captures gemaakt van de videoclip en bij elkaar gezet.
Clipboard 7.jpg
 

Texman

Koning Baard
Je ziet weinig donkere mensen met een baard, waarom dat is dat weet ik niet.
Ik zat net de online krant van het AD te lezen en kwam deze man tegen met een prachtige baard, het staat hem fantastisch.
Ik heb een paar screen captures gemaakt van de videoclip en bij elkaar gezet.
Bekijk bijlage 23501
Bij mij in de Haagse regio valt dit wel mee want ik zie regelmatig donkere mensen met een baard.
 

Macx

Baardaap
Bij mij in de Haagse regio valt dit wel mee want ik zie regelmatig donkere mensen met een baard.

Ik zie in Breda ook veel donkere mensen maar weinig baarden. Wat vind je van deze baard? Het staat hem heel goed, en weet je wie dit is? Hij heeft een sympathiek hoofd, maar veel mensen zijn het niet met hem eens. Maar het gaat om de baard en niet om zijn...
 

zenn

Zware baard
@Macx misschien een cultuur dingetje? 'K ken een paar gasten die hebben een sikje, goattee of een chinstrap.
Ze zeggen dat het lastiger is lengte te groeien omdat hun haar meer krult, daarentegen is het wel dikker/voller.

Deze 2 YT'ers hebben een machtige baard; The Bearded Hefner en Bearded Existence;


En ik zocht ook nog naar een model, maar ik weet niet wat zijn naam is en kon maar 1 foto vinden.
Hij heeft een tweekleurige baard, zwart met blond en dit is niet geverfd. Heel apart.

large-beard-style-designs-for-black-men.jpg
 

Macx

Baardaap
@Macx misschien een cultuur dingetje? 'K ken een paar gasten die hebben een sikje, goattee of een chinstrap.
Ze zeggen dat het lastiger is lengte te groeien omdat hun haar meer krult, daarentegen is het wel dikker/voller.

Deze 2 YT'ers hebben een machtige baard; The Bearded Hefner en Bearded Existence;


En ik zocht ook nog naar een model, maar ik weet niet wat zijn naam is en kon maar 1 foto vinden.
Hij heeft een tweekleurige baard, zwart met blond en dit is niet geverfd. Heel apart.

large-beard-style-designs-for-black-men.jpg

Hier heb ik nog een foto van hem gevonden.
e78168480beda2cc35d22b7daad8d77d.jpg
[DOUBLEPOST=1669299225][/DOUBLEPOST]0fd3626810dd7cdc0a2c9592962c617f.jpg 1ea72d0fc4e0450e630c367aa7539ff9.jpg 63564900bfdb9575cd7bb53d8f8a9d16.jpg 390998e241e857afa4d216f1cdcfdb48.jpg Afro-to-Face.jpg Beards-13.jpg c24e8cf7927a4d1387214e5562c7c781.jpg faec9b235b537286bccd9c9900a83ca3.jpg Hebrew-Beard.jpg
 

Macx

Baardaap
Ik heb hier nog twee foto's gevonden van hem.
Zijn naam is
Brandon Baker
Brandon_Baker.jpg Brandon_Baker16x9round2_1860x.jpg Brandon Baker is originally from Virginia Beach, Virginia and is now based in Fort Lauderdale, Florida. A laid back individual, Brandon likes listening to music and chatting with his buds. He fell into the creative industry by accident, citing Twitter as the catalyst for his getting involved in his current career path, and now works for a creative agency that brands companies using all facets of media.
https://www.facebook.com/brandon.baker.9699523
 

Texman

Koning Baard
Ik zie in Breda ook veel donkere mensen maar weinig baarden. Wat vind je van deze baard? Het staat hem heel goed, en weet je wie dit is? Hij heeft een sympathiek hoofd, maar veel mensen zijn het niet met hem eens. Maar het gaat om de baard en niet om zijn...
@Max ik zie geen foto. Dus ik kan je vraag niet beantwoorden:(.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Macx,
Volgens mij is het Jerry Afriyie, een van de boegbeelden van Kick Out Zwarte Piet.
Als je op zijn naam googled dan vind je heel veel informatie over hem.
Ik kwam op het idee door de tekst op zijn kleding en de staf van Sinterklaas.
Texman :)>

O ja, hij heeft een prachtige stijlvolle baard (Y)(Y)(Y).
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx,
Volgens mij is het Jerry Afriyie, een van de boegbeelden van Kick Out Zwarte Piet.
Als je op zijn naam googled dan vind je heel veel informatie over hem.
Ik kwam op het idee door de tekst op zijn kleding en de staf van Sinterklaas.
Texman :)>

O ja, hij heeft een prachtige stijlvolle baard (Y)(Y)(Y).
Je hebt het goed gezien Texman.
 

zenn

Zware baard
Veel acteurs zien er beter uit met baard; Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone, Kurt Russel, Mel Gibson...

 
Banner image
Top