Poging wagen ?

Rabaard

Stoppelbaard
81C48C6A-1BF3-4A3B-B881-18F0F147C0F6.jpeg FF771124-88D3-47EF-94FE-32C3414A8D2C.jpeg ik zal me even voorstellen ik ben Ramon 24 jaar jong en vroeg me af wat jullie denken heeft mijn baardgroei potentie om te laten staan ?
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ha @Rabaard ,
Welkom op ons leuke forum.
Gezien je foto's kan ik concluderen dat je absolute voldoende potentie (Y)hebt om een mooie volle baard te laten groeien.
Ik kan je dat dus ook van harte aanbevelen. Laat je baard de komende 3 maanden uitgroeien om te kijken wat het wordt.
Je wangen en je hals mag je wel een beetje schoon houden als je te veel een zwerverslook krijgt.
Mocht het juist leuk vinden dan kan je het gewoon zijn gang laten gaan.
Succes en hou ons op de hoogte want dat vinden we leuk.
Texman :)>
 

Rabaard

Stoppelbaard
1 maand update
Ik ben aan de slag met baardolie voor de rest gewoon normaal wassen onder de douche zonder shampoo nog ,
Dan het resultaat nog niet helemaal te vreden wangen willen niet echt mee en onder de onderlip ook niet maar goed ik kijk het nog een maand of 6 aan
 

Bijlagen

  • 612FD6F2-F007-4ECE-9786-5046F2D058CD.jpeg
    612FD6F2-F007-4ECE-9786-5046F2D058CD.jpeg
    524,9 KB · Weergaven: 136

Texman

Koning Baard
Ha @Rabaard ,
Je baard begint aardig op gang te komen.
Ik begrijp dat wat meer had verwacht maar wees gerust dat komt heus wel.
Wat heel belangrijk is, is dat de baard die nu hebt je al heel goed staat.
O, ja ook belangrijk om te weten over onze eigen baard zijn we altijd erg kritisch.
Anderen vinden hem vaak veel mooier dan jij zelf dus leg de lat niet te hoog.
Dus volhouden met de groei.
Succes Texman:)>
 

Marc92

Baard
Ziet er al prima uit hoor, en zoals door anderen ook al aangegeven. Heeft zeker potentie!
Wat betreft de wangen, ook al veel over gelezen op dit forum, en merk het zelf ook. Dat is voor velen het lastigste punt en kost ook het meeste tijd tot het dekkend wordt.
Je hebt wel het geluk dat je al redelijke spreiding hebt qua zichtbare haren denk ik.
Succes met de baardreis(Y)
 
Banner image
Top