poging tot mijn baard laten groeien

radeba

Stoppelbaard
ik heb vanmiddag al wat advies gevraagd en ben blij met de vele reacties die ik heb gehad.. hier bij mijn begin stadium van mijn hopelijk aankomende baard hehe.

Dit is het Na 1 week.

De reden dat ik het altijd heb tegen gehouden om een baard te nemen was omdat mijn huid erg snel geiriteerd is (waarscijnlijk niet goed zichtbaar op de fotos)

Wat kan ik eventueel doen aan ingegroeide haren? Scrubben misschien? Baardolie heb ik vanmiddag besteld en hoop ik morgen te ontvangen.

Iemand advies, mening, tips of iets dergelijks. Altijd welkom!
 

Bijlagen

  • 20150512_183836.jpg
    20150512_183836.jpg
    335,3 KB · Weergaven: 261
  • 20150512_183816.jpg
    20150512_183816.jpg
    304,1 KB · Weergaven: 253
  • 20150512_183808.jpg
    20150512_183808.jpg
    226,8 KB · Weergaven: 252

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Zoals eerder aangegeven is scrubben een serieuze optie. En straks met een lekker baardolietje moet het helemaal goed gaan komen. Het enige wat je dan nog nodig hebt is geduld, veel geduld...
 

radeba

Stoppelbaard
@PUNK-JAZZ dat hoop ik haha

baardolie komt morgen binnen helaas.. hopen dat het de haren zachter maakt want op het moment prikt het behoorlijk haha
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
@PUNK-JAZZ dat hoop ik haha

baardolie komt morgen binnen helaas.. hopen dat het de haren zachter maakt want op het moment prikt het behoorlijk haha

nog ff w88....baardolie zal jou ckrs helpen tegen al dat gejeuk - geprik ...wordt niet meer merkbaar :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sander

beards be like...
In het begin het ik gescrubd. Verder olie tijdens de jeuk (en doorzetten). Daarna, in mijn geval, goed wassen. Bij voorkeur dagelijks.
 

radeba

Stoppelbaard
Ruikt die beardsoap bij jou ook naar Dettol ( ontsmettingsmiddel )? :)

Haha dat is mij niet opgevallen eerlijk gezegd :p vind t persoonlijk wel lekker ruiken en me vrouwtje vind dat ook dus dan zit het wel goed :p
[DOUBLEPOST=1432047958][/DOUBLEPOST]Ik heb het wel even bij mijn nek/keel weg geschoren (niet te veel) zodat het wat netter en verzorgder uit ziet voordat mijn regioleider morgen gaat zeuren haha (ik werk in een winkel)
 

radeba

Stoppelbaard
Bij deze een update.

Ik Heb inmiddels een maand lang me niet geschoren. Zo ziet het er op het moment uit.. het word op het moment alleen een beetje wilderig omdat de ene haar een stuk langer is dan de ander. Ik vraag me af om het eventueel nu een beetje bij te laten werken of moet ik het nog wat laten groeien?
 

Bijlagen

  • 20150604_230047.jpg
    20150604_230047.jpg
    315,7 KB · Weergaven: 156
  • 20150604_230059.jpg
    20150604_230059.jpg
    300 KB · Weergaven: 168
  • 20150604_230118.jpg
    20150604_230118.jpg
    175,3 KB · Weergaven: 167

Hans

Zware baard
Oerbaard
Persoonlijk zou ik nog even wachten met bijwerken, je hebt zelf al iets gedaan
en pas bij laten werken door een vakman (lees goede barbier) als het wat langer
en voller is dan nu, dan zal er beslist meer dekking zijn en zal het er verzorgd uitzien.
Aan jouw natuurlijk de keus, benieuwd wat anderen zeggen, succes in ieder geval (Y)
 

radeba

Stoppelbaard
Persoonlijk zou ik nog even wachten met bijwerken, je hebt zelf al iets gedaan
en pas bij laten werken door een vakman (lees goede barbier) als het wat langer
en voller is dan nu, dan zal er beslist meer dekking zijn en zal het er verzorgd uitzien.
Aan jouw natuurlijk de keus, benieuwd wat anderen zeggen, succes in ieder geval (Y)

dat vermoeden had ik inderdaad al dat het eerst nog wat langer moest worden. Er zitten nog wat open plekken in waar t nog nie helemaal wil groeien. Maar dan ga ik gewoon nog geduld hebben ermee. Tot nu toe heb ik gelukkig nog wel positieve reacties Erop gehad. Ondanks dat ik er zelf nog niet tevreden mee ben. Maar geduld is een schone zaak! bedankt voor de tip!
 
Laatst bewerkt:

Hans

Zware baard
Oerbaard
Geduld is inderdaad het sleutelwoord als je een baard(je) wil laten groeien,
geloof mij dat je daar beslist niet de enigste in bent, ik wil zelf ook nog steeds
ongeduldig zijn want iedere baarddrager wil snel bereiken wat hij wil bereiken.
Moet goed gaan komen, de aanhouder wint (Y)
 
Banner image
Top