Poging nummer 3

Daan

Baard
Ik heb een lange tijd niets meer van mij laten horen/ zien. En ik dacht het werd eens tijd om mijn baard weer te laten groeien. Op 1 november heb ik mijn baard er weer af gehaald om hem weer op nieuw te laten groeien. Dit is het resultaat tot nu toe vanaf 1 november. Ik zal hierbij om te 2 maanden foto's van mijn baardgroei uploaden in deze topic. Ik ben benieuwd naar jullie mening en adviezen. Ik heb namelijk geen idee welke baardstijl het beste bij mijn baardgroei past en hoelang ik mijn baard wil laten groeien. Ik weet dat ik niet de beste baardgroei heb maar ik ben niet ontvreden over hoe mijn baard groeit. Ik had wel wat meer haar op het midden van mijn kin willen hebben. Maar dat komt nog wel. Ik ben 19 dus hij moet zich nog beter gaan ontwikkelen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20181119-235743_Gallery.jpg
    Screenshot_20181119-235743_Gallery.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 175
  • Screenshot_20181119-235717_Gallery.jpg
    Screenshot_20181119-235717_Gallery.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 173
  • Screenshot_20181119-235703_Gallery.jpg
    Screenshot_20181119-235703_Gallery.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 161

Texman

Koning Baard
Ha @Daan ,
Je bent nog erg jong en je baardgroei moet zich nog verder ontwikkelen. Dat betekent dat waar nu nog geen sprake is van haargroei over een jaar ineens toch haar begint te groeien. Vergelijk daarom alleen je baard met die van leeftijdgenoten. Dat is leuk en minder frustrerend.;)
Voor een man van 19 jaar hebt je al meer baardgroei dan menig leeftijdgenoot.
Probeer het nu eerst 3 maanden vol te houden, dan krijg je een goed beeld van je baardgroei.
Als je zo ver bent kan je gaan kijken wat voor baard het beste bij je past.
Als je jong bent staat bijna alles goed van heel onverzorgd tot super gestyled. Dus maak je geen zorgen.
Volhouden dus.
Succes Texman:)>
 

zenn

Zware baard
Driemaal is scheepsrecht, toch? :rolleyes: Nu gewoon laten groeien en pas als de lente er is aankomen...! :p
 

dijkie

Zware baard
Na de derde keer gaat het echt goed Daan :D kijk maar naar mij , ben ook voor de derde keer begonnen en gaat nu goed (Y):)>
 

Daan

Baard
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal tot en met maart niets aan mijn baard doen. Het is niet zo dat ik twijfelde aan de groei van mijn baard en hem er daarom af heb gehaald; ik heb hem eraf gehaald omdat ik de opleiding zelfstandig werkend kok doe en dus daarom dacht dat ie eraf moest maar volgens mij doe ze daar niet zo moeilijk over. Ook is het zo dat als mijn baard wat langer wordt ik er niet af kan blijven waardoor mijn baard dus vet worden en mijn haarzakjes geïrriteerd raken. Dat is ook de reden dat ik hem eraf heb gehaald. Ik hoop ook dat ik straks als mijn baard wat langer is er wel van af kan blijven.
 

Daan

Baard
Het is misschien een klein beetje te kort tijd om nu al foto's te uploaden van mijn baard groei, maar het is nu 1 december dat betekent dat ik nu 1 maand verder ben met het laten groeien van mijn baard. Ik ben tevreden met hoe het er op dit moment uit ziet. Ik merk ook dat de dichtheid van mijn baardgroei iets toegenomen is in vergelijking met de andere 2 keren dat ik een topic heb geplaatst. Ik gebruik nu sinds kort ook baardolie en baardshampoo. Wax is nog niet nodig want het is nog niet lang genoeg.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en tips.
[DOUBLEPOST=1543624147][/DOUBLEPOST]Dit is een beetje mijn doel. Zou dit doel haalbaar kunnen zijn voor mij? Aangezien ik niet zoveel haar op het midden van mijn kin heb en mijn snor nog niet zo dik is. Ik weet het, de tijd zal het leren. Maar ik heb het over of het nu mogelijk zou kunnen zijn met de baardgroei die ik nu heb. Ik heb het gevoel dat ik aardig in de buurt van deze baardstijl kan komen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20181201-005727_Gallery.jpg
    Screenshot_20181201-005727_Gallery.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 135
  • Screenshot_20181201-005825_Gallery.jpg
    Screenshot_20181201-005825_Gallery.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 126
  • Screenshot_20181201-005811_Gallery.jpg
    Screenshot_20181201-005811_Gallery.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 130
  • Screenshot_20181201-011832_Google.jpg
    Screenshot_20181201-011832_Google.jpg
    410,3 KB · Weergaven: 110

Texman

Koning Baard
Ha @Daan ,
Je hebt een mooi en realistisch doel voor ogen.(Y)
Je hebt nog wel even tijd nodig om dit doel te bereiken.
Maar dan gaat het ook lukken.:)
Succes en hou ons op de hoogte van je vorderingen.
Texman :)>
 

Renem

Volle Baard
Dat zou toch moeten lukken zou je zeggen.

Succes met deel drie van je baardreis! (Y)

Vriendelijke groet, René
 
Banner image
Top