Poging eerste baardreis

xe0r

Stoppelbaard
Dag heren, ik ben nieuw hier op het forum en heb voor het eerst mijn baard nu circa 1 week niet geschoren. Volgens mij gaat het wel redelijk op de wangen na, die lopen nog een beetje achter.

Zit hier potentie tot een vollere baard?

Hartelijke groet,
Nick
 

Bijlagen

  • IMG_3210.jpg
    IMG_3210.jpg
    999,9 KB · Weergaven: 52
  • IMG_3213.jpg
    IMG_3213.jpg
    951,7 KB · Weergaven: 53
  • IMG_3211.jpg
    IMG_3211.jpg
    1.014,1 KB · Weergaven: 51
  • IMG_3212.jpg
    IMG_3212.jpg
    935,4 KB · Weergaven: 52

Michael86

Baard
Welkom op het forum en dat komt goed als dit al van 1week is. :)> De wangen zijn in het algemeen wat trager. Dus geen zorgen over maken en succes met je baardreis (Y) :)>
 

stefke

Baard
Rome en Parijs zijn ook niet op één dag gebouwd. Geduld hebben is de boodschap. Maar ik zie het allemaal wel goedkomen. Nog veel succes met de baardreis.
 

DaanK

Baard
Hoi Nick,
Volgens mij heb je zeker op je kin en eronder een gruwelijke dekking. Dat belooft een monsterbaard is mij ooit geleerd.
Fijne reis en hou ons op de hoogte!
 

Macx

Baardaap
Welkom op ons gezellige forum, zoals ik het zie, komt er een mooie baard aan met een supermooie dikke snor, ik ben zeer benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen, maar mooi wordt het.
 

tijn

Zware baard
Hoi @xe0r , welkom hier op het forum. Alles is al zo n beetje gezegd. Denk dat je een mooie baard tegemoet gaat komen. Geduld, dat is het enige wat je nodig hebt want een goeie baardgroei heb je al. Sucses.
 

Texman

Koning Baard
Dag heren, ik ben nieuw hier op het forum en heb voor het eerst mijn baard nu circa 1 week niet geschoren. Volgens mij gaat het wel redelijk op de wangen na, die lopen nog een beetje achter.

Zit hier potentie tot een vollere baard?

Hartelijke groet,
Nick
Ha Nick,
Ik zie absoluut potentie tot een mooie volle baard (Y), je wangen blijven inderdaad iets achter met de rest maar dat is bij veel mannen het geval. Over het algemeen komt dit wel bij maar het duurt wat langer.
Dus alle reden om door te zetten. Hou er rekening dat in het begin van het groeiproces het soms wat ongemakkelijk kan worden en dat het er slordig uit gaat zien. Ook dat is normaal het is een fase waar je even door heen moet voordat je kan beginnen aan een baardmodel.
Groet Texman :)>
 

xe0r

Stoppelbaard
Dank allen voor jullie reacties. Ik zal proberen regelmatig een update te plaatsen.

Hebben jullie advies welke olie/creme te gebruiken tegen jeuk/pieken?
 

Macx

Baardaap
Ik zou het voor nu heel simpel houden en wat bestellen bij mijnbaard.nl.
Je kunt voor het wel bekende merk 'Proraso' gaan, bestel wat baardolie en baardshampoo en als je baard wat langer is, zou je ook nog baardbalsem kunnen gebruiken.
Door baardolie wordt je onderliggende huid voorzien van voedende olie en gaat baardjeuk en huidirritatie tegen.
Druk op de banner MAD VIKING hieronder en je bent al in de baardwinkel van mijnbaard.nl waar je alles kunt aanschaffen wat nodig is voor een goede verzorging voor je mooie aanstaande baard.
 
Laatst bewerkt:

xe0r

Stoppelbaard
Bedankt voor je reactie, ik ga eens baardolie bestellen. Mijn huid (vooral op de kin/nek) is totaal niet gewend aan lang haar en voelt best geirriteerd aan.
 

xe0r

Stoppelbaard
Dag heren,

Weekje verder, tijd voor een update. Hebben jullie tips om het er iets verzorgder uit te laten zien? Of moet ik het voorlopig gewoon met rust laten. Jeuk/Irritatie wordt met de dag minder.

Hartelijke groet,
Nick
 

Bijlagen

  • IMG_3275.jpg
    IMG_3275.jpg
    480,9 KB · Weergaven: 27
  • IMG_3276.jpg
    IMG_3276.jpg
    310,3 KB · Weergaven: 26
  • IMG_3284.jpg
    IMG_3284.jpg
    393,1 KB · Weergaven: 27
  • IMG_3285.jpg
    IMG_3285.jpg
    320,8 KB · Weergaven: 27

Texman

Koning Baard
Ha Nick,
Het gaat goed met de groei en qua netheid kan het nog wel maar over een week of twee is het raadzaam om de lijnen van je baard strak te gaan zetten.
Als je dan wat foto's plaatst zal ik aangeven hoe je dat het beste kan doen.
Groet Texman :)>
 
Banner image
Top