Poging 2

Bolt

Zware baard
Ik zou er niet teveel aan prutsen! Als jij een 'grote volle baard' wil; lekker laten groeien!
En dat "lomp", valt best mee! :) ziet er prima uit, toch?
Succes, en gewoon doorgaan! (Y)

Blijf er ook vanaf. Maar soms die verrekte twijfel
 

Texman

Koning Baard
Ha @Bolt ,
Als je snel een grote volle baard wilt hebben dan is de beste manier om er niets aan te doen tot dat je doel is bereikt.
Mocht je het toch niet uithouden dan mag je de wangen een heel klein beetje bijwerken.
Een baard is leuk maar moet ook geen lijdensweg worden.
Net als @Ardjan vind ik dat het er niet lomp uit ziet. En het begin van een indrukwekkende baard ziet er gewoon zo uit dus doorgaan.(Y)
Texman :)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Bolt ,
Je baard ziet er prima uit, mooi resultaat voor 6 weken.(Y)(Y)(Y)
En natuurlijk ga je lekker door, zo'n baard wil je niet kwijt;)
Texman:)>
 

Bolt

Zware baard
Ha @Bolt ,
Je baard ziet er prima uit, mooi resultaat voor 6 weken.(Y)(Y)(Y)
En natuurlijk ga je lekker door, zo'n baard wil je niet kwijt;)
Texman:)>

Dank! Jazeker ga ik door. Ben verrijkt met het Baardvirus:)>
[DOUBLEPOST=1543162013][/DOUBLEPOST]
@Bolt ziet er echt goed uit , gaat een pracht baard worden (Y):)> succes en volhouden he (Y)

Bedankt! Ben erg benieuwd wat het resultaat zal zijn na een aantal maanden dus houd het wel even vol.
 

Bolt

Zware baard
Zomaar een fotootje omdat ik het best goed vind gaan :)>
Krijg best positieve reacties uit de omgeving en dat is altijd goed natuurlijk hahaha
Kortom ik heb er schik in!
 

Bijlagen

  • IMG_20181203_131832.jpg
    IMG_20181203_131832.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 72

Texman

Koning Baard
Zomaar een fotootje omdat ik het best goed vind gaan :)>
Krijg best positieve reacties uit de omgeving en dat is altijd goed natuurlijk hahaha
Kortom ik heb er schik in!
Het gaat ook best goed en dat je er schik in hebt dat is natuurlijk helemaal leuk.(Y)(Y)(Y)
Zelf vind ik na al die jaren nog steeds kicken als ik een leuke reactie krijg vooral als deze spontaan op straat of in het OV plaats vindt.
Lekker doorgaan zo,
Texman :)>
 

EdwinB

Baard
@Bolt even benieuwd hoe het nu gaat met de baard?
Ik heb vorig jaar in de zomer de fout gemaakt om de wangen en de bakkebaarden iets bij te werken (zelf), met als gevolg dat ik iets (behoorlijk) uitschoot en in een te neergeslagen bui de baard heb afgeschoren. Mijn advies hoe graag je ook wilt of denkt van alles te moeten doen denk er minimaal 24 uur over na. Bij twijfel zet het op het forum, en in veel gevallen ..... afblijven en geduld. (niet mijn sterkste kant overigens)
 

Bolt

Zware baard
@Bolt even benieuwd hoe het nu gaat met de baard?
Ik heb vorig jaar in de zomer de fout gemaakt om de wangen en de bakkebaarden iets bij te werken (zelf), met als gevolg dat ik iets (behoorlijk) uitschoot en in een te neergeslagen bui de baard heb afgeschoren. Mijn advies hoe graag je ook wilt of denkt van alles te moeten doen denk er minimaal 24 uur over na. Bij twijfel zet het op het forum, en in veel gevallen ..... afblijven en geduld. (niet mijn sterkste kant overigens)

Hey @EdwinB gaat goed met de Baard haha
Ik blijf er inmiddels ook af en dat geeft resultaat! Nu de Baard langzamerhand wat lengte krijgt vindt ik de Baard steeds beter staan. Knip soms alleen een haar weg die dwars zit. Ik zie wel waar het schip strand!
 
Banner image
Top