Pascal's baardgroei

Roodbaard

Stoppelbaard
Hey guys!

Het leek me toch wel leuk om hier wat foto's van bij te houden en aan jullie te laten zien.
Doe al eeuwen een verwoede poging de baard te laten staan, maar negatief commentaar heeft het mij voortdurend af laten scheren, tot nu....
De baard op de kaaklijn en wangen groeit nu 2.5 maand en onder de kaaklijn een 1,5 maand.
Vooral onder de kin en de bakkebaarden is veel te weinig groei aanwezig, maar we gaan zien hoe dat loopt over een paar maand.
Ook zitten er nog heel veel blonde haren tussen die eigenlijk niet meer langer groeien dan 1cm. Waardoor dat dan weer komt...?
Wel ben ik een halve maand terug naar de barbier geweest en moet zeggen dat dat toch een reuze verschil maakt! Mid januari ga ik weer.

Mijn vraag is wel: Denken jullie dat dit uiteindelijk wel een volle baard gaat worden?

2015-11-23 11.42.51.jpg 2015-11-23 11.43.12.jpg 2015-11-23 11.43.18.jpg 2015-11-23 11.43.25.jpg
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Hey Roodbaard ;)

Zoals je hier wel vaker op het forum zal kunnen lezen is geduld DE factor als het op het krijgen van een volle baard aankomt.

Uiteindelijk zijn het natuurlijk de genen die maken wat er op termijn kan of niet kan maar ik vermoed wel dat het best nog zal dichtgroeien als je er de tijd voor neemt :)>
 

RonaldZ

Baard
Precies, zoals @Cowboy zegt: geduld, geduld... Als je baard wat langer wordt, gaat hij anders groeien ook op plaatsen waar hij het eerst niet goed deed.
Als je na een tijdje weet hoe hij groeit, kan je de lijnen uitzetten (of door een barbier laten doen) maar dan weet je in ieder geval wat je baard doet als hij echt kans heeft gehad..
Geduld...
 

maximum

Zware baard
Hoi Welkom(Y) Ben het met Cowboy eens dat ik verwacht dat het behoorlijk dicht kan groeien;)Onder de onderlip niet geheel maar daar hebben er veel(waaronder ikzelf) last van..Een baard laten groeien is 'a long term commitment'..Succes:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Welkom! Geduld is inderdaad belangrijk.
Lekker laten groeien zou ik zeggen.. :)
 

Steef

Baard
Welkom Roodbaard!
Zoals de mensen voor mij al gezegt hebben is geduld de succesfactor. Je bent al een tijdje bezig, dus nu nog even doorzetten, je bent al een eind op weg.
Ook bij mij groeit het boven de kin niet optimaal en heb ik ook erg veel last van blonde haartjes op de wang. Echter merk ik dat er steeds meer gaat groeien, dus volhouden zou ik zeggen! (Y)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Of de wangen helemaal gevuld zullen worden dat zal de tijd leren.
Maar mocht dat niet gebeuren dan is er zeker geen man over boord.
Qua model is het zeker niet onaardig om om een soort van fade te hebben van "kale bakkebaarden naar volle onder wangen en kin".

Ik omschrijf het wat knullig, maar kijk eens op de Facebook pagina van schorem en.je ziet legio voorbeelden van baarden waarbij zo'n lage fade moedwillig wordt gecreëerd.

Kan erg gaaf zijn.
 

Roodbaard

Stoppelbaard
Thanks guys! Hij is na het barbiersbezoekje al een stuk dichter gegroeid. Weliswaar komt de bakkebaard rechts niet op, maar de hals groeit gestaag dicht!
 

Bijlagen

  • 20151201_121410.jpg
    20151201_121410.jpg
    585,7 KB · Weergaven: 90

Roodbaard

Stoppelbaard
We zijn nu bijna weer 2 maand verder en de onderkant is behoorlijk dicht aan het groeien, ben er erg blij mee. Dit betekent voor mij dat ik hem nu laat staan en laat groeien. Hij gaat er niet meer af! Hoop alleen dat de bakkebaard rechts nog een keer bijtrekt!

2016-01-27%2011.36.55.jpg

2016-01-27%2011.37.42.jpg
2016-01-27%2011.37.53.jpg
 

neander

Stoppelbaard
Hey guys!

Het leek me toch wel leuk om hier wat foto's van bij te houden en aan jullie te laten zien.
Doe al eeuwen een verwoede poging de baard te laten staan, maar negatief commentaar heeft het mij voortdurend af laten scheren, tot nu....
De baard op de kaaklijn en wangen groeit nu 2.5 maand en onder de kaaklijn een 1,5 maand.
Vooral onder de kin en de bakkebaarden is veel te weinig groei aanwezig, maar we gaan zien hoe dat loopt over een paar maand.
Ook zitten er nog heel veel blonde haren tussen die eigenlijk niet meer langer groeien dan 1cm. Waardoor dat dan weer komt...?
Wel ben ik een halve maand terug naar de barbier geweest en moet zeggen dat dat toch een reuze verschil maakt! Mid januari ga ik weer.

Mijn vraag is wel: Denken jullie dat dit uiteindelijk wel een volle baard gaat worden?

Bekijk bijlage 1377 Bekijk bijlage 1378 Bekijk bijlage 1379 Bekijk bijlage 1380
 
Banner image
Top