paar weken verder

Highlander1971

Stoppelbaard
Goedemiddag,

Sinds ik op dit forum ben,( ongeveer 3 weken geleden) is dit het resultaat 3 weken verder.
Ik wil voor een duck tail gaan, en zit nu een beetje in 2 strijd, de barbier bezoeken, en kijken of de vorm er al in te krijgen is, of toch nog even wachten.
 

Bijlagen

  • MNu0E9tqTcWJk3BYRYZx0Q.jpg
    MNu0E9tqTcWJk3BYRYZx0Q.jpg
    943,1 KB · Weergaven: 95
  • Foto op 30-09-18 om 12.44 #2.jpg
    Foto op 30-09-18 om 12.44 #2.jpg
    192,2 KB · Weergaven: 103

Texman

Koning Baard
Ha @Highlander1971 ,
Ik vind net als Ardjan dat je nog even door moet gaan. Je hebt nu al een heel mooi baard(Y)(Y)(Y).
Voor een ducktail heb je echt meer lengte nodig en de barbier heeft daarbij ook nog wat overlengte nodig om dat model er goed in te zetten.
Gezien jouw baardgroei is dat, denk ik, geen enkel probleem.
Succes en hou ons op de hoogte.
Texman:)>
 

RCM

Baardaap
Voor een mooie volle ducktail minimaal 4 maanden geduld hebben, eerder heeft geen zin! (Y)
 

Weeble

Volle Baard
Wat mijn medeforummers al hebben gezegd, nog even geduld voordat je naar de barbier gaat.
Welkom en beard up!:)>(Y)
 

Freerider

Baard
Zou ik wel de zijkanten wat bij kunnen houden, of moet ik er gewoon de komende maanden helemaal vanaf blijven :)
Dit kun je op zich prima doen als je een baardtrimmer met een paar opzetstukken hebt.
Gevaar bestaat alleen dat je te laag begint en daardoor teveel weghaalt. Voor het bijwerken van de zijkanten zijn genoeg youtube filmpjes te vinden.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 

istawa

Zware baard
Ff wachten nog maand of 3 dan heb je al een mooie lengte.

it aint over until the fat lady sings
 
Banner image
Top