Op zoek naar nieuwe olie

Ik had er al 1 van zwijnenhaar, nu komt er 1tje binnen van zwijnenhaar en nylon, ik weet niet wat het verschil is, maar daar kom ik wel achter :)
 

Macx

Baardaap
Ik had er al 1 van zwijnenhaar, nu komt er 1tje binnen van zwijnenhaar en nylon, ik weet niet wat het verschil is, maar daar kom ik wel achter :)
prijsverschil is het grootste verschil denk ik. Zwijnenhaar is onverwoestbaar, nylon niet. Dus 100 % zwijnenhaar die gaat een levenlang mee, die van nylon niet denk ik.
 

Texman

Koning Baard
Dank voor de tips heren, ik heb zelf ook last van een droge baard helaas, ik gebruik nu zelf 2x per dag olie, nu ik merk dat mijn baard wat langer word vind ik een balsem ook heel fijn maar er is zoveel keus qua baardproducten, ook is het ene product beter dan het andere, ook kijk ik veel youtubefilmpjes van mede baard broeders heel rustgevend om naar te kijken , moet ik nog opletten op bepaalde ingrediënten?
Er zijn inderdaad ongelofelijk veel merken en producten daarom zeg ik altijd hou het in het begin eenvoudig. Met de meeste producten doe je erg lang en het is zonde van je geld om ze vroegtijdig weg te gooien. Het belangrijkste is dat er geen chemische ingrediënten in zitten want dan heb je de minste kans op evt. allergische reacties.
Probeer ook zoveel mogelijk producten van het zelfde merk te gebruiken. Dus de baardolie en de baardbalsem van het hetzelfde merk. Vaak vullen de verschillende producten van een merk elkaar goed aan.
Wat wel leuk is om een olie of baardbalsem te hebben die erg lekker ruikt voor als je uit gaat of zo.
Texman :)>
 

Werner

Baard
prijsverschil is het grootste verschil denk ik. Zwijnenhaar is onverwoestbaar, nylon niet. Dus 100 % zwijnenhaar die gaat een levenlang mee, die van nylon niet denk ik.
Voor je baard zijn er goede en mooie baardborstel maar mijn ervaring is wel dat sommige borstels écht te hard zijn en je huid kunnen beschadigen. Ik heb er ervaring mee…. Heb onlangs een babyliss baardborstel gekocht, hard én zacht tegelijk. Helaas wel van kunsstof.
 

Baardsterdam

Volle Baard
Ik zweer bij Superfurry

 

Werner

Baard
Ook ik ben fan van Superfurry maar ook Iwan maakt niet zijn eigen borstels denk ik. Het is sowieso zoeken naar goede baardolie en baardspullen. Sommige merken zijn wel fairly overpriced, en dat is nog maar een understatement. Een olietje voor €40,-? No way!
 
Banner image
Top