Op reis naar mn eerste baard!

Tomasso

Stoppelbaard
UPDATE BAARDREIS - 8 weken

Niet zoveel nieuws, wel weer een paar fotos. Zit te twijfelen of ik al naar de barbier zal gaan, of dat ik bij m’n orginele plan blijf en daar nog tot de kerst mee wacht..
B876BEB5-5BC5-4840-9074-5BD7EB894886.jpeg C9A7AFC5-0728-4EDF-8C88-C672905B070F.jpeg D13723D2-834E-4017-9326-C703DC52EFC8.jpeg
 

Macx

Baardaap
Nu zou ik wachten om naar de barbier te gaan, als je baardharen wat langer worden dan zien je wangen er voller uit en je baardharen steken niet zo uit, je baard komt dan in wat rustiger vaarwater, ook kun je dan je baard makkelijker onder controle houden en wordt de verzorging steeds makkelijker. Als je nu naar de barbier gaat dan zet je weer een paar stappen terug. Nu even doorgaan met groeien en lekker verwennen met goede producten en lekker borstelen en van genieten. Het gaat heeel goed!(Y)(Y)(Y)
 

Tomasso

Stoppelbaard
UPDATE BAARDREIS - 10 weken

de baard groeit rustig door, op jullie advies toch nog even besloten te wachten met de barbier. Vooral in m’n hals is het nu erg opstandig allemaal, daar staat het alle kanten op en blijft het maar moeilijk in model..

4625EE5D-82B3-4EDF-B07B-6173F9F5B7E7.jpegA932780B-71A6-43E5-A24F-D4FAA0D136F9.jpeg86BF9B40-207B-4D36-9403-BA4421E2C747.jpeg
 

Texman

Koning Baard
UPDATE BAARDREIS - 10 weken

de baard groeit rustig door, op jullie advies toch nog even besloten te wachten met de barbier. Vooral in m’n hals is het nu erg opstandig allemaal, daar staat het alle kanten op en blijft het maar moeilijk in model..

Bekijk bijlage 23761Bekijk bijlage 23762Bekijk bijlage 23763
Ik vind dat het prima gaat (Y)(Y)(Y), als je het zelf kan mag je wel de halslijn en wanglijnen wat strakker maken dan komt je baard beter tot zijn recht.
Texman :)>
 

tijn

Zware baard
UPDATE BAARDREIS - 10 weken

de baard groeit rustig door, op jullie advies toch nog even besloten te wachten met de barbier. Vooral in m’n hals is het nu erg opstandig allemaal, daar staat het alle kanten op en blijft het maar moeilijk in model..

Bekijk bijlage 23761Bekijk bijlage 23762Bekijk bijlage 23763
Ziet top uit man. Wees blij dat je niet naar de barbier bent gegaan. Of het zou moeten gaan om wat @Texman zegt de halslijn en wangen wat te laten "opschonen". Maar ik zie hier een mooie baard aankomen. Volhouden man
 

Macx

Baardaap
Hoi Tomasso, het gaat goed hoe langer de baardharen worden, hoe voller je wangen worden. Ik zou wel wat meer de borstel gebruik en want ik zie dat je die niet gebruikt. De baard na het wassen als de baard nog een beetje vochtig is, doe je er baard olie in en daarna na een paar minuten als de olie er een beetje is ingetrokken dan je baard even drogen met een haardroger en tegelijk je baard borstelen zodat de baardharen worden getempt en in de juiste richting worden gezet. De temperatuur wel op mild zetten dus niet op heet want dat is niet goed voor je baardharen. Maar verder gaat het heel goed.(Y)(Y)(Y)
 

Tomasso

Stoppelbaard
UPDATE BAARDREIS - 11 weken

De kerst komt eraan dus toch naar de barbier gegaan om m’n baard wat te laten bijwerken. Hij heeft vooral geholpen de lijnen te zetten en heeft qua lengte zoveel mogelijk laten zitten.

Klaar voor het kerstdiner dus en vanuit hier weer verder laten groeien. Voorlopig blijft ie zitten!

2A8209EE-3A0F-46CF-B1C9-D75F5C706B05.jpeg21E31DAB-B33A-4CF6-9DB7-ACC7AC0D8129.jpeg35846AA4-6CA8-4861-B5A4-DC7446FE4409.jpeg
 

tijn

Zware baard
UPDATE BAARDREIS - 11 weken

De kerst komt eraan dus toch naar de barbier gegaan om m’n baard wat te laten bijwerken. Hij heeft vooral geholpen de lijnen te zetten en heeft qua lengte zoveel mogelijk laten zitten.

Klaar voor het kerstdiner dus en vanuit hier weer verder laten groeien. Voorlopig blijft ie zitten!

Bekijk bijlage 23811Bekijk bijlage 23812Bekijk bijlage 23813
Ha ja dat snap ik dat de baard blijft zitten. Gaat toch super. Nee die baard komt helemaal goed(Y)
 

Macx

Baardaap
Zooo, wat een verschil al met die vorige update zeg! Wangen worden steeds voller en mooier, snor ziet er ook goed uit, mooie connectie met de baard, mooie soul patch, al bij al het ziet er goed uit Tom! Ook de Barbier heeft netjes werk geleverd. Nu wel goed blijven borstelen zodat de baard en snorharen worden getemd en in de juiste richting worden gedwongen.(Y)(Y)(Y)
 

Texman

Koning Baard
UPDATE BAARDREIS - 11 weken

De kerst komt eraan dus toch naar de barbier gegaan om m’n baard wat te laten bijwerken. Hij heeft vooral geholpen de lijnen te zetten en heeft qua lengte zoveel mogelijk laten zitten.

Klaar voor het kerstdiner dus en vanuit hier weer verder laten groeien. Voorlopig blijft ie zitten!

Bekijk bijlage 23811Bekijk bijlage 23812Bekijk bijlage 23813
Ha Tomasso,
De barbier heeft het prima gedaan want je baard ziet er nu erg goed uit (Y)(Y)(Y).
De soul patch vindt ik erg leuk want die knip ik er zo ook wel eens in :):).
Je hebt nu een prachtig uitgangspunt waarop je altijd kunt terugvallen als een wat langere baard toch niet bevalt.
Groet Texman :)>
 

Giant

Zware baard
UPDATE BAARDREIS - 11 weken

De kerst komt eraan dus toch naar de barbier gegaan om m’n baard wat te laten bijwerken. Hij heeft vooral geholpen de lijnen te zetten en heeft qua lengte zoveel mogelijk laten zitten.

Klaar voor het kerstdiner dus en vanuit hier weer verder laten groeien. Voorlopig blijft ie zitten!

Bekijk bijlage 23811Bekijk bijlage 23812Bekijk bijlage 23813
Ziet er prima uit!
Je kunt met een gerust hart naar het kerstdiner.
 

Tomasso

Stoppelbaard
UPDATE BAARDREIS - 12 weken

Gisteren was het dan zover, het kerstdiner. Toch een mijlpaaltje, want de baard is nu 3 maanden oud en voor veel familie was het de eerste keer dat ze ‘m zagen.

Veel positieve reacties gehad en van m’n vrouw ook een mooie set gekregen met olie, borstel, shampoo, enz voor de baard.

Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen en alvast een gelukkig (en behaard) nieuw jaar!

B4E7D3F1-36CD-4FA7-A86E-43ABE8731014.jpeg
3F14D324-D35C-49AC-85AE-EE21B59742CC.jpeg
 

Texman

Koning Baard
UPDATE BAARDREIS - 12 weken

Gisteren was het dan zover, het kerstdiner. Toch een mijlpaaltje, want de baard is nu 3 maanden oud en voor veel familie was het de eerste keer dat ze ‘m zagen.

Veel positieve reacties gehad en van m’n vrouw ook een mooie set gekregen met olie, borstel, shampoo, enz voor de baard.

Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen en alvast een gelukkig (en behaard) nieuw jaar!

Bekijk bijlage 23859
Bekijk bijlage 23860
Ha @Tomasso ,
Fijn dat het kerstdiner zo goed is verlopen en een mooie verzorging set van de vrouw dat is natuurlijk geweldig.(Y)(Y)(Y)
Ook jij fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw baardjaar:).
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Hoi Tom, dat ziet er goed uit. Ben je van plan om de baard verder te laten groeien? Fijn dat de baard goed is ontvangen door de familie, het staat je ook heel goed en het ziet er mooi en goed verzorgd uit. Ik wens je ook nog goede kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar 2023.
 
Banner image
Top