Op naar de yeard!

Ha je kan bijna een afspraak maken bij de barbier
Geduld Geduld en Geduld en dan wordt je na een jaar zeker beloond met een prachtbaard!
Succes met de reis (Y)
Haha dank je, mijn record stond op 5 maanden. Ik denk erover om, om de knipbeurt het bij te laten werken, dus dat is ongeveer elke 3 maanden. Hieronder was na 5 maanden en een te kort getrimd baard. Denk aan een dubbele lengte haha36760842_102813273974483_5393654423199154176_o.jpg

Verstuurd vanaf mijn ELE-L29 met Tapatalk
 

Nib85

Volle Baard
Als je voor de “echte yeard” wil gaan kan ik je aanraden om niet om de 3 maand je baard zo kort te trimmen bij de barbier als bij je 5 maanden foto. ;)

Wel leuk samen met iemand anders voor de yeard gaan. Succes!
(Is de verliezer trouwens degene met de kortste baard na een jaar??)
 
Nee haha ik laat alleen beetje model maken, maar zeker niet inkorten! Nee de verliezer is diegene die het voor het jaar om is, scheert. Maar voor er een barbier iets mag doen verstop ik de uitstekende haren gewoon
[DOUBLEPOST=1573745129][/DOUBLEPOST]Hoelang ben je zelf al onder weg?
 

Nib85

Volle Baard
Nee haha ik laat alleen beetje model maken, maar zeker niet inkorten! Nee de verliezer is diegene die het voor het jaar om is, scheert. Maar voor er een barbier iets mag doen verstop ik de uitstekende haren gewoon
[DOUBLEPOST=1573745129][/DOUBLEPOST]Hoelang ben je zelf al onder weg?

Heel goed, beetje model houden kan geen kwaad. Nu maar hopen dat je na een jaar samen met beide een volle baard een biertje kan pakken.

Zelf ben ik al bijna 3 jaar onderweg, maar ik ga niet voor “de langste”.
Het model baard wat ik nu heb (zie mijn topic) heb ik inmiddels al een hele poos en hou ik waarschijnlijk ook.
Ene keer is die een centimeter langer en een andere keer een centimeter korter (en wel eens helemaal teruggezet op 3mm, maar dat ligt gelukkig al ver achter me :eek:)
 
Banner image
Top