OP naar de Top na Wat Geflop

Kale666man

Baardaap
Hoi ik ben Richard uit Vlijmen gelegen in Noord-Brabant.
Heb na vele foutjes en aanwijzingen het nu hopelijk goed gedaan want anders ga ik maar met lego spelen en trap de telefoon in stukken.
Dankzij dit forum wil ik jullie dan ook op de hoogte houden van mijn groeiproces en dat er wel op staat maar verdeelt over bijna alle topics.
Cowboy had me er al op gewezen maar ja,ging natuurlijk nog niet goed en dacht waarschijnlijk,nu snapt hij het wel,nou nog niet helemaal dus.
Maar dankzij RCM ook 1 van mijn baardbroeders hier een nieuwe poging die hopelijk wel goed gaat.
Ik wil dan ook met een schone lei beginnen maar zonder mijn baard er af te halen beginnen.
Ben nu vandaag precies 14 weken op weg en zal vanaf nu een maandelijkse foto erbij doen van het proces om het een jaar lang zijn gang te laten gaan en jullie het kunnen zien.
Sorry voor de achterstand maar vanaf nu blijf ik op dit topic.dit is nog een foto van 12 wekenIMG_20171028_204822.jpg
 

RCM

Baardaap
Hey die Richard! Je baard ziet er uiteraard prachtig uit. Mooie dekking en een fantastische kleur. Ik ga je topic uiteraard volgen en kijk uit naar een nieuwe update. :)>(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Baard ziet er prachtig uit Richard. Mooie tegenstelling in kleur dat licht grijze en de donkere snor en gedeelte onder de onderlip. Topper (Y)
 

Freerider

Baard
Markant gezicht, met een monsterlijke baard in wording!
Gaaf dat je nu ook een eigen groeitopic gaat bijhouden, ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt.
 

Texman

Koning Baard
Die baard van jou die wordt wel wat hij is nu al erg mooi en vol.
Wat ik al eerder op het forum gezegd heb is dat ik het erg leuk vind om op deze manier je baardgroei met ons te delen.
Ga zo door.:)>(Y):)>
 

Kale666man

Baardaap
Dankjewel texman
[DOUBLEPOST=1511809316][/DOUBLEPOST]Dankjewel TMG ,cowboy, freerider, top die complimenten en laat het maar wat graag zienaan jullie allemáál
 
Banner image
Top