op de baardweg

koen

Baard
Hallo jongens,
tijd voor een korte update.
Ik weet niet exact hoeveel weken ik nu bezig ben, maar ben na baard(je) van 7mm nu 5 weken verder.
Na neklijn iets lager te hebben gebracht, heb ik ook de kaaklijn opnieuw iets hoger proberen te krijgen, Dat laatste is nog niet helemaal ok, maar geduld is een mooie deugd.
Verder kijk ik uit naar jullie opmerkingen en suggesties.
Grtz
 

Bijlagen

  • IMG_6636.JPG
    IMG_6636.JPG
    2,9 MB · Weergaven: 43
  • IMG_6637.JPG
    IMG_6637.JPG
    3,9 MB · Weergaven: 47
  • IMG_6638.JPG
    IMG_6638.JPG
    2,4 MB · Weergaven: 41
  • IMG_6639.JPG
    IMG_6639.JPG
    3,5 MB · Weergaven: 43
  • IMG_6647.JPG
    IMG_6647.JPG
    3,4 MB · Weergaven: 44
  • IMG_6656.JPG
    IMG_6656.JPG
    2,8 MB · Weergaven: 43
  • IMG_6657.JPG
    IMG_6657.JPG
    2,6 MB · Weergaven: 44

vonchipka

Baard
Inderdaad.... Let it grow.
wat me zeer veel opvalt op dit forum is,veel beginnende baardgroeiers spreken al na enkele weken van aanzetten van lijnen. Langs lopen bij barbieren. Scheren.... bijwerken. .
laat verdorie die baarden van nature groeien. Doen ik ook...is nog geen enkel haar geknipt . Op de snor na...
De tijd wijst zichzelf uit.
Ik zie men baard al een bonsai.
TIJD BRENGT BAARD
 

maximum

Zware baard
Inderdaad.... Let it grow.
wat me zeer veel opvalt op dit forum is,veel beginnende baardgroeiers spreken al na enkele weken van aanzetten van lijnen. Langs lopen bij barbieren. Scheren.... bijwerken. .
laat verdorie die baarden van nature groeien. Doen ik ook...is nog geen enkel haar geknipt . Op de snor na...
De tijd wijst zichzelf uit.
Ik zie men baard al een bonsai.
TIJD BRENGT BAARD

Kan ik me grotendeels wel in vinden..
Mits je een strak getrimde en gestylde baard wil vanaf het begin..Maar ben je zoekende of ga je voor een langere baardreis dan zou ik id ook niet veel meer doen als wat uitstekende haartjes af en toe bijwerken..Maarja het blijft persoonlijk..:)>
 

koen

Baard
Kan ik me grotendeels wel in vinden..
Mits je een strak getrimde en gestylde baard wil vanaf het begin..Maar ben je zoekende of ga je voor een langere baardreis dan zou ik id ook niet veel meer doen als wat uitstekende haartjes af en toe bijwerken..Maarja het blijft persoonlijk..:)>
Bedankt voor comment maximum.
Ben zelf begonnen met korte baard die ik regelmatig trimde, nu laat ik alles even gaan.
Lijnen bijhouden past nu niet echt bij wat ik doe, dus inderdaad, vonchipka heeft een punt.
 

koen

Baard
Tijd voor een update.
Ik ben vertrokken van een baard van 7mm en heb het daarna 6 -7 weken allemaal zijn gang laten gaan.
Ondertussen vooral op kin veel haar, maar heb de indruk dat het op mijn wangen sneller groeit, maar minder dicht.
Iemand tips en tricks?
Volgende week terug aan het werk, na vakantie. Een beetje onderhoud zal mogen.
Fotos zijn niet van de beste kwaliteit.
 

Bijlagen

  • DSC_1812.JPG
    DSC_1812.JPG
    636,7 KB · Weergaven: 32
  • DSC_1813.JPG
    DSC_1813.JPG
    637 KB · Weergaven: 34
  • DSC_1814.JPG
    DSC_1814.JPG
    615,5 KB · Weergaven: 31
  • DSC_1815.JPG
    DSC_1815.JPG
    578,5 KB · Weergaven: 31

Spikey

Stoppelbaard
Same here... de zijkanten groeien bij mezelf ook sneller dan aan de kin. Ziet er hier al goed uit! ;)
 
Banner image
Top