op de baardweg

koen

Baard
Heren,
hierbij 2 foto's van de eerste paar millimeters (5).
Als jullie tips hebben, hoor ik ze graag.
Ik vind mezelf wel ok met een korte baard, tot ongeveer 1.5cm. Wat vinden jullie? Doorgaan? Wat zien jullie als mogelijkheden en welke tips?
Zal proberen regelmatig update te sturen.

DSC_1764.JPG DSC_1765.JPG
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Mooie volle baardgroei met mooie wanglijn. Kaaklijn bij de hoeken te hoog, waardoor er geen massa kan ontstaan en het eerder dunne kromme bakkebaarden worden. Er zijn verschillende posts, die een ideale lijn met rode strepen op foto's aangeven.
En......de Professor heeft gejokt toen hij zij, dat als iedereen tevreden was met deze lengte het toch goed was, want......stiekem wil je een baard net als @HairyBeard en @Arjay, dus...... ga je vrouw vertellen, dat ze binnenkort naast een stoere kerel met een flinke baard over straat loopt en de kinderen gaan het prachtig vinden, als hun vader op een viking lijkt i.p.v. op een "zal-ik-nu-wel-of-geen-baard-laten-groeien" metroman.
Ga ervoor en hou ons op de hoogte! :)>(Y)
 

koen

Baard
Mooie volle baardgroei met mooie wanglijn. Kaaklijn bij de hoeken te hoog, waardoor er geen massa kan ontstaan en het eerder dunne kromme bakkebaarden worden. Er zijn verschillende posts, die een ideale lijn met rode strepen op foto's aangeven.
En......de Professor heeft gejokt toen hij zij, dat als iedereen tevreden was met deze lengte het toch goed was, want......stiekem wil je een baard net als @HairyBeard en @Arjay, dus...... ga je vrouw vertellen, dat ze binnenkort naast een stoere kerel met een flinke baard over straat loopt en de kinderen gaan het prachtig vinden, als hun vader op een viking lijkt i.p.v. op een "zal-ik-nu-wel-of-geen-baard-laten-groeien" metroman.
Ga ervoor en hou ons op de hoogte! :)>(Y)
[DOUBLEPOST=1470082946][/DOUBLEPOST]Dat is misschien wel nagel op de kop. Twijfel nog, maar bedankt voor comments.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hahaha, beter ja. Ik heb net even goed gekeken: heb je nog een centimer om te kantelen?
Mocht je voor een volle baard gaan, dan moet tzt de hele handel naar beneden, maar voor een "net baardje" ziet dit er prima uit.
Goeie dekking ook. (Y)
 

koen

Baard
Hahaha, beter ja. Ik heb net even goed gekeken: heb je nog een centimer om te kantelen?
Mocht je voor een volle baard gaan, dan moet tzt de hele handel naar beneden, maar voor een "net baardje" ziet dit er prima uit.
Goeie dekking ook. (Y)

voorlopig gaan we dan even op deze manier verder. Vertrek straks op vakantie en kan dan eens 3 weken de zaken gewoon laten gaan. Benieuwd hoe het groeit.
[DOUBLEPOST=1470213674][/DOUBLEPOST]trouwens misschien nog een vraag aan iedereen.
Hoe overtuig(d)en jullie vrouw en kinderen om voor een volle baard te gaan?
Komen wel veel reacties op. Zoals nu vindt iedereen het eigenlijk wel goed, maar als ie wat te lang wordt, krijg ik toch wat opmerkingen.
 
Volgens mij overtuig je hoofdzakelijk jezelf. Een eventuele discussie / stemronde binnen het gezin, wederzijdse aandacht / betrokkenheid ok, heel goed zelfs. Maar houdt dan het vetorecht, dus zoals al werd geopperd verlaat de stereotype metroseksueel. Laat die baard groeien, daarna kun je altijd nog zien. Maar niet geprobeerd, dan weet je het nooit. Kijk als je jezelf nou eens minder zou verzorgen, bv minder vaak een douche, dan zouden ze je het vetorecht af moeten nemen. Geef je plek aan het hoofd van de tafel niet op of knok je terug. Je vrouw vind je vast al een topper, misschien met die grotere baard krijg je nog meer bonuspunten. Vrouwen blijven mysterieuze schepsels immers. Anyways mijn advies is ga ervoor, een weg terug is er altijd.
 

koen

Baard
Volgens mij overtuig je hoofdzakelijk jezelf. Een eventuele discussie / stemronde binnen het gezin, wederzijdse aandacht / betrokkenheid ok, heel goed zelfs. Maar houdt dan het vetorecht, dus zoals al werd geopperd verlaat de stereotype metroseksueel. Laat die baard groeien, daarna kun je altijd nog zien. Maar niet geprobeerd, dan weet je het nooit. Kijk als je jezelf nou eens minder zou verzorgen, bv minder vaak een douche, dan zouden ze je het vetorecht af moeten nemen. Geef je plek aan het hoofd van de tafel niet op of knok je terug. Je vrouw vind je vast al een topper, misschien met die grotere baard krijg je nog meer bonuspunten. Vrouwen blijven mysterieuze schepsels immers. Anyways mijn advies is ga ervoor, een weg terug is er altijd.

Thanks Frank Gerard. Is de bedoeling dat ik zelf blijf beslissen :) en vrouwen zijn niet altijd te doorgronden. Ik start straks mijn vakantie en laat het dan even allemaal gaan, maar blijf wel douchen ;-)
 

BramH

Baard
Fijne vakantie en laten groeien die handel!

Eens de 'prikfase' voorbij bij volle baard, waren vrouw en zeker kinderen hier ook fan... dus ga ervoor zolang je er zin in hebt!
 
Dear Koen,
The internet is a great source but many a times as well a very open source. By accident i came across your posts on
jefffsbeardboard. Good too visit different forums, not one is likely the same. But Koen, you are not progressive listening too what members here gave you as a firm and confident advice. Why keep spreading around the disapproval of your wife and family. Man you must really suffer ? Also asking people if less stress will provide a better growth. My advice too you is stop spreading the disapproval item and insecurity news and start the growth. I think it is not in your interest too post about the disapproval. Mayby your wife could read it some day. Your posts are not secured with a password on the other board. Then what happens Koen ? Will she beat your ass ? Merely joking. Ofcourse i wish you great holidays and good growth. You got too stand by yourself and firm. Small advice, cost you nothing, will bring you many. Your english is way good. Better then mine, so for this occasion i had a little practice. Sincere greetings.
 
Koen, je doet niks fout. Je gaat ook nooit iets fout doen, dat is er wat er aan mankeert. Je moet eens iets fout doen. Het was mooi te aanschouwen dat je hier een warm welkom kreeg en goede response op je vragen, waar je wat aan had. Maar kennelijk was het niet overtuigend genoeg en ging je over hetzelfde onderwerp dagen later wederom jankballen op dat andere forum. Nu niet verontwaardigd doen, dat past je niet. Of wel ? De uitdrukking : Ja zeg ?!
Namens de internetpolitie :) oprecht alle goeds Koen. Beard on, enjoy the holidays
 
Laatst bewerkt:
Zeker Koen. Vandaag heb ik even een dankwoordje uitgesproken voor het leuke forum na de fijne reacties in de voorstelronde. Geldt voor een ieder hier, jou included. Ik zag dat je mooie progressie maakte, kaaklijn laten zakken, meer growth bij de snor. Looks good Koen, met een vriendelijke groet
 
Banner image
Top