Ook maar even voorstellen dan!!

Kuperus

Stoppelbaard
Goedenmiddag mede baardmannen/vrouwen

Kom me ook even voorstellen hier! Ben vandaag lid geworden hier omdat ik ook aan mijn baardreis ben begonnen!

Mijn naam is Boy Kuiper en ben 30 jaar en woon in Bergen (NH) ik werk bij Tatasteel in Ijmuiden als smelter.. echt een mannen beroep dus!! Ik had mijn baard 2 weken laten staan ipv na 4/5 dagen m eraf te halen en kreeg wisselende reacties maar zelf vond ik het wel tof staan met een kale kop! ( mijn vriendin vind het niks en het prikkelt haha ) zelf ben ik het jeuken voorbij dus daar ben ik wel blij om!! Hoop dat ik het volhoud want twijfel nog wel een beetje...

Groetjesssss Boy
 

Bijlagen

  • Snapchat-21664533.jpg
    Snapchat-21664533.jpg
    303,7 KB · Weergaven: 41
  • 20180212_152813.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 29
  • 20180212_152813.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 22

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
Niet twijfelen, want het wordt zo te zien een mooie baard en het staat je goed.

Smelter? Waar was je dan toen mijn straat laatst vol met sneeuw lag? o_O
 

TMG1961

Baardaap
Welkom op het forum. Baard staat je goed. Op de eerste foto kijk je wel beetje moeilijk, last van constipatie?? :D
 

Texman

Koning Baard
Ha Boy,
Welkom, je maakt een prima start, in korte tijd al een mooi resultaat.;)
Baard staat je goed en als die langer wordt heeft je vriendin geen last meer van geprikkel.
Ze gaat het waarschijnlijk super vinden.
Succes Texman:)>
 

dijkie

Zware baard
Welkom boy, je hebt al een mooie baard, succes met de groei (Y)
Wij krijgen de platen staal onder andere bij jullie vandaan, ik werk bij Royal IHC in kinderdijk een Scheepswerf :)
 
Laatst bewerkt:

Kuperus

Stoppelbaard
Dank jullie wel allemaal! Gister even de contouren bij laten werken zo dat ie weer lekker verder kan groeien
 

Bijlagen

  • 20180216_122036.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 29
Banner image
Top