Ook ff voorstellen

BaardBjorn

Stoppelbaard
Hallo allemaal,

Mijn naam is Bjorn, 37 jaar en heb sinds enige jaren een sik.

Na wat gesputter van de vrouw en langzame uitbreiding ben ik eindelijk zo ver dat ik m'n baard mag laten staan! (Eerst wat uitbreiding met de bakkebaarden en nu sinds kort de snor)

Heb al veel verhalen van verschillende mensen gelezen en ook veel foto's gezien. Waarbij ik me vaak positief verbaas over hoe de foto's er na een paar maanden uit zien!

Ik hoop nog veel mooie verhalen te lezen en te zien, ik zal nog even wat vragen stellen in de andere topic over baard laten staan, want jullie expertise is welkom!

Groet Bjorn
 

RCM

Baardaap
Welkom Bjorn. Die vrouwen toch, het is vaak hetzelfde verhaal, pffffffff... ;):p!! Maar het startschot is afgevuurd dus maar snel van profiteren dan. Wat leuk dat je al zovele topics hebt gelezen. Ik zou zeggen, start je eigen reistopic, zodat wij allemaal mee kunnen varen... Ahoy!!! :)>(Y)
 
Laatst bewerkt:

RolandK

Baard
Welkom! Gelukkig heb ik een vriendin die het helemaal prima vindt zoals ik mijn baard wil vorm geven. Zet weet toch wel dat als zij het niet mooi vindt ik het aanhoor en als ze een punt heeft zal ik er iets mee doen, zo niet is het slechts ter kennisgeving :p
 

BaardBjorn

Stoppelbaard
Welkom! Gelukkig heb ik een vriendin die het helemaal prima vindt zoals ik mijn baard wil vorm geven. Zet weet toch wel dat als zij het niet mooi vindt ik het aanhoor en als ze een punt heeft zal ik er iets mee doen, zo niet is het slechts ter kennisgeving :p
Haha prachtig!
Die van mij heeft in het begin nogal tegen gesputterd maar is steeds meer meegaand, dat gelukkig wel.
 

RolandK

Baard
Haha prachtig!
Die van mij heeft in het begin nogal tegen gesputterd maar is steeds meer meegaand, dat gelukkig wel.
Wat leuk is is dat ze nu door krijgt dat mijn baardharen steeds zachter worden (ik had eerst altijd een stoppelbaard), dus ze vindt het zelfs fijn. Alleen vindt ze me er ouder uitzien... En ja, je raadt het al: ter kennisgeving aangenomen :)
 
Banner image
Top