Ook even voorstellen

bas

Stoppelbaard
Ik ben Bas, toen ik starte met afstuderen de grap gemaakt dat ik me niet meer zou scheren tot ik afgestudeerd ben, dit duurt echter wat langer dan ik had gedacht waardoor ik meer gehecht ben geraakt aan mijn baardje dan ik had verwacht. Om het verwilderingsproces tegen te gaan mag ik een keer per maand naar de barbier van me zelf

Als jullie nog tips en tricks hebben hoor ik het graag
1449050723636-2046664514.jpg
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Welkom Bas! Indrukwekkende baard zeg! (Y)

Volgens mij heb jij zelf ook nog wel wat kennis en kunde die je met ons kan delen!
 
  • Like
Reactions: bas

Hans

Zware baard
Oerbaard
Welkom Bas, ik heb één tip voor je: Ga zo door man, wat een prachtbaard (Y)
Dat is een beste beslissing van je geweest toentertijd om te stoppen met scheren.

Groeten Hans
 

maximum

Zware baard
Welkom Bas op het (b)aardigste forum van nederland;)Id zoals mijn baardbroeders mij al voor gingen zijn jou tips and tricks ook welkom(Y)Goeie baard man!:D Beard on:)>
 
Welkom Bas met een dikke baerd!

Flinke baard zeg, maar bij het einde wordt het een stuk dunner... is dat natuurlijke lengte of komt dat door het trimmen?
 

bas

Stoppelbaard
Welkom Bas met een dikke baerd!

Flinke baard zeg, maar bij het einde wordt het een stuk dunner... is dat natuurlijke lengte of komt dat door het trimmen?

Dat is natuurlijk lengte, mijn baardje moet nog even goed aansterken. Nou gelijk mijn eerste vraag tijdens het borstelen verlies ik nog al wat haren breken af of worden uit getrokken wat kan ik hier tegen doen?
 

maximum

Zware baard
Mijn advies is droog borstelen en nat kammen(Y)..Goede voedende producten gebruiken dat het haar soepel blijft;)Zelf fohn ik het droog voordat ik borstel:)..En uiteraard liters baardolie:Dbeard on:)>
 

GlennBG

Volle Baard
Welkom! Top baard kerel. Denk dat we allemaal wel soms haren verliezen. Oliën is voor mijzelf ook essentiël om de boel soepel te houden en voorzichtig kammen met een houten kam doe ik, ik borstel nauwelijks omdat mijn borstel naar ranzige olie geurt nu, yek! Tijd voor een nieuwe denk ik zo..
 

bas

Stoppelbaard
Wat een enthousiastme hier zo zeg! Zo net weer een bezoekje mogen brengen aan mijn barbier blijft altijd een onwijs aangename ervaring voor mensen uit Breda kan ik echt iedereen tino barbershop aan raden
 

Bijlagen

  • 1449140116425-1482096245.jpg
    1449140116425-1482096245.jpg
    589,3 KB · Weergaven: 26

maximum

Zware baard
Een tip om dit te verhelpen Glenn. De borstel onder heet water uitspoelen met een paar druppels afwasmiddel. Hiermee los je dit probleem op

Ik borstel mijn baard eerst in model alvorens ik er baardolie insmeer;)Het enigste wat bij mij onder de olie zit zijn mijn handjes die ik daarna was:)..Ik gebruik baardolie ook echt voor de 'finishing touch' of vlakstrijken van de haren zeg maar..Als ik daarna nog ga borstelen word het er echt niet mooier op:rolleyes:Maarja das mijn werkwijze(Y)Beard on:)>
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top