Ook even voorstellen

Ook ik zal mijzelf even voorstellen, Peter hier met de start van een roodharige baard. Ik ben nu pak hem beet 2 maanden bezig en het geduld raakt wel eens op. Dit omdat ik toch wel wat vlekken en minder begroeide delen in mijn baard heb.

Verder inmiddels al 43 jaar dus werd wel keer tijd om een start te maken met een baard. Wil uiteindelijk werken richting een ducktail maar dat zal nog te zien zijn van hoe alles groeid.

Zie dat ik wel wat serieus kijk...wellicht dat ik volgende keer wat vrolijker ben
2621e97cfde2d39d63605a86b8e5b179.jpg
a0d38bf22f73ad5287944c1ca7248a49.jpg
0cb127aca1d545e18d92727311e93d3b.jpg


Verstuurd vanaf mijn M2102K1G met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ook ik zal mijzelf even voorstellen, Peter hier met de start van een roodharige baard. Ik ben nu pak hem beet 2 maanden bezig en het geduld raakt wel eens op. Dit omdat ik toch wel wat vlekken en minder begroeide delen in mijn baard heb.

Verder inmiddels al 43 jaar dus werd wel keer tijd om een start te maken met een baard. Wil uiteindelijk werken richting een ducktail maar dat zal nog te zien zijn van hoe alles groeid.

Zie dat ik wel wat serieus kijk...wellicht dat ik volgende keer wat vrolijker ben
2621e97cfde2d39d63605a86b8e5b179.jpg
a0d38bf22f73ad5287944c1ca7248a49.jpg
0cb127aca1d545e18d92727311e93d3b.jpg


Verstuurd vanaf mijn M2102K1G met Tapatalk
Ha Peter,
Welkom op ons leuke forum.
Voor 2 maanden groeien heb je al een heel aardig resultaat.(Y)(Y)(Y)
Ik denk dat een ducktail er wel in zit voor jou.
Wat ik je nu aanraad is het volgende:
Laat je baard de komende maand ongemoeid zodat duidelijk wordt waar je baard zich ontwikkeld.
Het belangrijkste is dat je moet proberen je hals lijn wat lager te krijgen dat geeft je baard een voller aanzien. Als je een ducktail wil dan moet ook het front van je baard langer worden dan de flanken.
Over een maand kan je de lijnen van je baard opnieuw strak maken en van daar uit verder gaan met de groei. Ik weet niet of je al verzorgingsproducten gebruikt voor je baard maar het is wel belangrijk.
Als je het leuk vind kan ik de ideale baard lijnen/contouren op je foto aangeven.
Laat maar het maar weten.
Succes Texman :)>
 
Ha Peter,
Welkom op ons leuke forum.
Voor 2 maanden groeien heb je al een heel aardig resultaat.(Y)(Y)(Y)
Ik denk dat een ducktail er wel in zit voor jou.
Wat ik je nu aanraad is het volgende:
Laat je baard de komende maand ongemoeid zodat duidelijk wordt waar je baard zich ontwikkeld.
Het belangrijkste is dat je moet proberen je hals lijn wat lager te krijgen dat geeft je baard een voller aanzien. Als je een ducktail wil dan moet ook het front van je baard langer worden dan de flanken.
Over een maand kan je de lijnen van je baard opnieuw strak maken en van daar uit verder gaan met de groei. Ik weet niet of je al verzorgingsproducten gebruikt voor je baard maar het is wel belangrijk.
Als je het leuk vind kan ik de ideale baard lijnen/contouren op je foto aangeven.
Laat maar het maar weten.
Succes Texman :)>
Hoi tex bedankt voor je reactie en de info die je erbij verschaft.

Sinds van de week heb ik naast de baardolie die ik gebruik ook een baard balsem, shampoo en conditioner aangeschaft en moet zeggen dat ik de reuzel baard balsem die ik gebruik heel fijn vind.

Ik zal proberen me haar grens wat te laten zakken en kijken wat dit doet en of er genoeg haar zit om het mooi dicht te krijgen.

Ik zag dat je ook gereageerd had in mijn andere draadje. Daar zal ik verder mijn reis in bijhouden.


Verstuurd vanaf mijn M2102K1G met Tapatalk
 
Banner image
Top