Onverzorgde baard

Jord

Baard
Oerbaard
Als mijn baard niet mee wilt werken dan smeer ik er baardbalsem in. Deze geeft even wat meer stevigheid (dan alleen olie) waardoor alles net even wat beter blijft zitten.
 

Ratlook

Volle Baard
Als mijn baard niet mee wilt werken dan smeer ik er baardbalsem in. Deze geeft even wat meer stevigheid (dan alleen olie) waardoor alles net even wat beter blijft zitten.

Maar haartjes van 1,5 cm ga je toch niet vastplakken ???

-----
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
====
G E D U L D jongelui !!!!
[ maar dat is moeilijk voor de "telefoontjes-generatie" ] hahahaha

-------
Wuhahahaha Rat
Via telefooncentrale was er geduld
Via sms ook
Maar vanwege de smartphones is iedereen nu direct bereikbaar hahahaha

GEDULD OVERHEERST ALLES:D:)>
 

Ratlook

Volle Baard
---
Dat is volgens mij echt een groot probleem tegenwoordig..

Mensen hebben het geduld niet meer om te genieten van het leven!!!

Hier een foto van mijn "auto-telefoon" hahahaha

1to9lk.jpg
 

Sander

beards be like...
Wuhahahaha Rat
Via telefooncentrale was er geduld
Via sms ook
Maar vanwege de smartphones is iedereen nu direct bereikbaar hahahaha

GEDULD OVERHEERST ALLES:D:)>
Ik ben zeker niet altijd direct bereikbaar. Ben het wel, maar betekent zeker niet dat ik direct reageer haha.
 

Mistral

Stoppelbaard
Hmmm, heb me nu 3 weken niet geschoren. En nu heb ik een klein dipje. De baard blijft jeuken en prikken. En daarbij begint de baard er steeds onverzorgder uit te zien. De haartjes staan alle kanten op, sommige delen zijn blond, andere stukken zwart. Loop te twijfelen of ik de baard er niet gewoon weer af ga scheren. Gaat die jeuk over? En wat kan ik eraan doen dat het er allemaal wat netter uit ziet? Of moet ik gewoon wachten en hem nog langer laten groeien?

Je baard is nog vrij kort. Ik zit zelf in een soortgelijke fase...

Tip is om gewoon maar door de zure appel heen te bijten. De haartjes zijn nu nog kort en springerig (beetje hetzelfde idee als een kort geknipte kruin op je hoofd). De haren zullen beter "vallen" naarmate ze langer worden.

Met een kam/borstel zou je eventueel een beetje orde in de chaos kunnen creeëren.
 

RonaldZ

Baard
Je hebt natuurlijk gelijk. Ik moet mezelf inhouden om niet de tondeuse te pakken en het op 1 lengte te trimmen, maar ik ben bang dat het volle dan weg is. Laat het voor de zekerheid nog even groeien... :)
When in doubt, grow it out;-)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Bij twijfel altijd terugtrekken en ff wat anders gaan doen. The 24 hour rule. ;)
 

Ratlook

Volle Baard
---
Ik zit nu ook een beetje in dat zelfde "probleem" ..

De baard zit al enkele dagen op verschillende plekken erg

slordig en wil niet helemaal wat ik wil.

De onderkant in mijn nek gaat overeind staan door bijvoorbeeld

mijn overhemd of jas.

Zelf denk ik dan dat dat heel erg stom staat, maar waarschijnlijk

valt een ander het niet eens op HOOP IK DAN [hahaha]

Ik kijk de komende dagen wat minder in de spiegel !!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Juist Hans, gewoon ff doorzetten. Bekijk het als het lelijke jonge eendje. Nu denk je 'tsjeezus', over een tijdje denk je WOW! :D

Komt allemaal goed! Iedereen komt langs deze fase. Dan geven we je gewoon wat meer aanmoediging!
 
Banner image
Top